اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ویژه کمیسیون عمران مجلس در سیل بهشهر خبر داد

فقر امکانات مدیریت بحران در مازندران

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه و نماینده ویژه کمیسیون عمران مجلس در سیل بهشهر گفت: ستاد مدیریت بحران ما از حداقل‌ها محروم است.

فقر امکانات مدیریت بحران در مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، احمدعلی مقیمی صبح امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران بهشهر بیان داشت: ستاد مدیریت بحران ما از حداقل‌ها محروم است و حتی یک بیل و فرقون نداریم و این مسائل زیبنده ما نیست و باید به‌درستی حل و فصل شود.

این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: نیازهای بهشهر در سیل بسیار بالاست و فرماندار در این رابطه اطلاعیه دهد و نیاز‌سنجی کند.

نماینده ویژه کمیسیون عمران مجلس در سیل بهشهر یادآور شد: در سیل بهشهر 41 کشته و مصدوم داشتیم که مسئولان استانی باید با دقت نظر بیشتری به این امر وارد شوند.

مقیمی عنوان کرد: اگر هلال احمر و بسیج نبودند ما کاری نمی‌توانستیم انجام دهیم.

وی با بیان اینکه داستان سیل در چند روز آینده به اتمام می‌رسد، ابراز داشت: اگر کاری نکنیم این افراد تا سه ماه آینده هم سرپناه و امکانات نخواهند داشت و باید در این خصوص با مدیریت مناسب وارد شویم.

این مسئول اضافه کرد: باید مراقب بازار نیز باشیم تا مشکل‌ساز نشود و همچنین مشکلات مایحتاج، بازسازی، لوازم خانگی، بیمه، کشاورزی و... به‌درستی ساماندهی شود، تسهیلات بلاعوض و وام عملیاتی شود تا مردم از نگرانی خارج شوند.

فرماندار گلوگاه نیز با اشاره به سیل اخیر در گلوگاه گفت: سیل اخیر 80 میلیارد ریال به گلوگاه خسارت وارد کرد اما کوچک‌ترین توجهی به ما نشد.

سمیع الله مظفری عنوان کرد: مظلومیت گلوگاه فراوان است چرا که در طول چهار سال مدیریت بنده در فرمانداری، سه مدیر هلال احمر مازندران عوض شدند و هر سه نفر قول استقرار جمعیت هلال احمر را در گلوگاه دادند که با وجود تهیه ساختمان این کار عملیاتی نشد.

وی متذکر شد: گلوگاه محل تلاقی سه استان مازندران، گلستان و سمنان است و در سیل اخیر تنها راه ارتباطی با سمنان و مناطق بالادست 80 درصد خسارت دیده است.

به گفته مظفری لایروبی انهار از نیازهای اساسی این شهرستان است که اگر انجام نشود در هر زمانی اگر یک سوم این بارش را داشته باشیم گلوگاه به زیر سیل خواهد رفت.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول