اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار مازندران:

25 درصد بهشهر در تهاجم سیل قرار گرفت / گسیل امکانات لجستیکی

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به حجم زیاد خسارات وارده به منازل مسکونی و تاسیسات و معابر شهری گفت: 25 درصد از این شهرستان در تهاجم سیل قرار گرفت.

25 درصد بهشهر در تهاجم سیل قرار گرفت / گسیل امکانات لجستیکی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، سید عیسی هاشمی‌حیدری شنبه‌شب در جلسه ستاد بحران شرق مازندران اظهار داشت: هنوز آمار دقیقی را نمی‌توان از میزان خسارات اعلام کرد اما برآورد اولیه 300 میلیارد ریال است.

وی تصریح کرد: شهرداری بهشهر در مناطق شهری و بنیاد مسکن در مناطق روستایی موظف‌اند در 24 ساعت آینده ارزیابی خود از میزان خسارات را اعلام کنند.

عضو ستاد مدیریت بحران استان مازندران با بیان اینکه ترافیک و ازدحام مردم از روند اجرای عملیات پاکسازی می‌کاهد، پیشنهاد داد مناطق سیل زده قُرق شوند تا نیروهای امدادی با سرعت و دقت بیشتری به کار خود ادامه دهند.

هاشمی با بیان اینکه امدادگران نیاز شدید به لجن‌کش و کف‌کش برای پاکسازی خانه‌ها و معابر دارند از همه نهادهای استان خواست تا این امکانات را در اختیار نیروهای امدادی مستقر در بهشهر قرار دهند.

وی بر ضرورت ایجاد کمربند امنیتی و روان‌سازی ترافیک در نقاط سیل‌زده تاکید کرد.

به گزارش فارس، مشکلات قطعی برق و مخابرات در نقاط شهری و روستایی وجود ندارد، شرکت‌های گاز، آب منطقه‌ای، آبفای شهری و روستایی در حال رفع معضلات هستند. با توجه به از مدار خارج شدن چهار حلقه چاه آب شرب به‌ دلیل انباشته شدن گل و لای، در برخی نقاط شهری کمبود آب احساس می‌شود. 

انتهای پیام/آ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول