اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه روح‌الله استان مرکزی:

رجزخوانی اسرائیل از روی ناتوانی است

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه رجزخوانی اسرائیل از روی ناتوانی است، گفت: اگر دشمن دست از پا خطا کند، دنیا به جهنمی برای او تبدیل می‌شود.

رجزخوانی اسرائیل از روی ناتوانی است

محسن گلشنی‌زاده امروز در حاشیه برگزاری رزمایش 10 هزار نفری غدیر کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: برگزاری رزمایش‌های «الی بیت‌المقدس» در سراسر کشور دارای پیام‌هایی برای ملت ایران و دشمنان انقلاب اسلامی ایران است.

وی افزود: پیام برگزاری این رزمایش‌های بزرگ به ملت ایران نمود اقتدار، عظمت، عزت و شوکت فرزندان ملت ایران اسلامی بوده و پیام آن به دشمنان خارجی این است که جهانیان بدانید اگر دست از پا خطا کنید در مقابل سیل خروشان رزمندگان ایران اسلامی قرار خواهید گرفت و دنیا برای شما به جهنمی سوزان تبدیل می‌شود.

رجزخوانی دشمنان در مقابل عظمت بسیج جایگاهی ندارد

رئیس تیم بازرسی رزمایش 10 هزار نفری غدیر کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه رجزخوانی‌های دشمنان نظام اسلامی در مقابل هجوم گسترده و عزت رزمندگان اسلام جایگاهی ندارد، گفت: اگر دشمن بخواهد دست از پا خطا کند، منطقه‌ای که در آن قرار گرفته است به جهنمی برای آنها تبدیل می‌شود.

گلشنی‌زاده ابراز داشت: دشمن بسیج را امتحان کرده است و در هشت سال دفاع جانانه و مقدس به این درک و شناخت رسید که توان ایستادگی و مقابله با ارتش عظیم الهی را ندارد.

وی عنوان داشت: ارتش عظیم بسیج در قالب نیروهای ارتش، بسیج، سپاه و نیروی انتظامی بود که با تفکر بسیجی هیمنه و کبکبه دشمن را از بین برد و آن را به عنوان طبلی توخالی به جهانیان معرفی کرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: اگر دشمن قصد تعرض و تجاوز به خاک ایران اسلامی را داشته باشد و دست از پا خطا کند، نیروی بسیج با عظمت‌تر‌، قدرتمندتر و خروشنده‌تر از گذشته با سلاح‌ها و تجهیزات پیشرفته و مدرن تولیدی نظام جمهوری اسلامی ایران دندان‌‌هایش را در دهان خرد خواهد کرد.

اسرائیلی‌ها مردمان بدبختی هستند

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر رجزخوانی‌های اخیر اسرائیل در حمله به ایران اسلامی تأکید کرد: اسرائیلی‌ها مردمان بدبخت و بهت‌زده‌ای هستند که در حال طی کردن دوران آخر حیات خود هستند.

گلشنی‌زاده با تشبیه کردن اسرائیلی‌ها به مگسی که برای ادامه حیات دست به هر کاری می‌زنند، تصریح کرد: اسرائیلی‌ها مگس صف هستند و با دیدن عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران و اینکه به آخر حیات خود رسیده‌اند خود را به آب و آتش زده و رجز می‌خوانند.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول