اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش مبارکه:

13 آبان سند اقتدار و آبروی ملت ایران است

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش شهرستان مبارکه گفت: 13 آبان سند اقتدار، شرف و آبروی ملت ایران است که تا ابد در تاریخ این کشور به یادگار می‌ماند.

13 آبان سند اقتدار و آبروی ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از مبارکه، رضاقلی نظریان پیش از ظهر امروز در خطبه‌های پیشین نماز جمعه‌ شهرستان مبارکه اظهار کرد: 13 آبان نماد یک اقتدار و ایستادگی در برابر حکومتی است که در زمان خود اجازه انتقاد به کسی نمی‌داد و حکومتی بود که اتباع خارجی در آن سهم زیادی از کشور نسبت به خود شهروندان داشتند.

وی افزود: با توجه به بیانات حضرت امام خمینی (ره) این روز یک انقلاب دیگر بود تا با انجام این فداکاری تمامی ما بدانیم که این انقلاب به راحتی به دست نیامده و در حفظ و پاسداری از آن کوشا باشیم.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان مبارکه گفت: دانش آموزان باید بدانند که دسیسه‌های کشورهای غرب پایان‌ناپذیر است و باید با افزایش آگاهی خود در مقابل این تهاجم‌ها ایستادگی کنیم.

وی ادامه داد: کشورهایی همچون آمریکا و انگلیس با به راه انداختن جنگ علمی در کشور و نخبه‌کشی سعی دارند که مانع پیشرفت‌های این انقلاب و نظام شوند، اما نمی‌دانند که هنوز دانش‌آموزان 13 آبان زنده‌اند و اگر نیاز باشد دوباره 13 آبان را تکرار می‌کنند.

وی در پایان گفت: امیدواریم بتوانیم دانش‌آموزانی را تربیت کنیم که از اهداف والای این انقلاب و دفاع مقدس حمایت کنند و بتوانیم روز به روز شاهد رشد و شکوفایی ملت ایران باشیم.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول