اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تکاب:

تلاش دشمنان به انحراف کشاندن عزاداری‌های محرم است

خبرگزاری فارس: امام جمعه تکاب گفت: دشمنان تلاش می‌کنند تا عزاداری‌های امام حسین (ع) از هدف اصلی خود منحرف کنند.

تلاش دشمنان به انحراف کشاندن عزاداری‌های محرم است
به گزارش خبرگزاری فارس از تکاب، حجت‌الاسلام عبدالله محمدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه تکاب با تسلیت فرارسیدن ماه محرم‌ الحرام اظهار داشت: با آغاز ماه محرم هیئت‌های عزاداری باید آماده برگزاری مراسم پرشور و شعور در سطح مساجد و حسینیه‌ها باشند و حفظ شئونات اسلامی را بر سایر موارد مقدم بدارند.
وی با تاکید بر دوری از انحراف هیئت‌های عزاداری و دسته‌جات سینه‌زنی افزود: روحانیان و مداحان نیز وظیفه دارند تا بر اساس مستندات و حقایق، وقایع عاشورا و نهضت امام حسین (ع) و یارانش را برای مردم بازگو کنند و از هرگونه بدعت، خرافه و اغراق در گفتار و اعمال خود بپرهیزند چرا که دشمنان سعی در به انحراف کشاندن این مراسمات دینی و مذهبی دارند و می‌خواهند از تاثیر عمیق آن بر ایمان و اعتقادات مردم بکاهند.
محمدی ادامه داد: روحانیان و مداحان باید با مطالعه کتب دینی مرجع بتوانند مداحی را تقویت و از ورود انحراف به آن جلوگیری کنند چرا که با این انحرافات مردم از دین دلزده می‌شود و در این راستا روحانیان وظیفه مهمی دارند و باید از ورود آداب و رسوم غلط به عزاداری‌ها جلوگیری کرده و در صورت ورود غبارزدایی کنند.
وی در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج گفت: بسیج متعلق به همه مردم است و باید فرهنگ بسیجی در میان اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جوان تبیین شده و ترویج یابد.
خطیب جمعه تکاب با اشاره به تهدیدات پوشالی استکبار جهانی خاطرنشان کرد: بسیجیان با ولایت‌مداری و تکیه بر ایمان خالصانه خود در برابر تهدیدات دشمنان می‌ایستند و پاسخ محکم و دندان‌شکن به هر تعرض و هجمه‌ای می‌دهند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول