اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری:

تلاش دشمنان برای بهره‌گیری سوء از انتخابات ناکام می‌ماند

خبرگزاری فارس: استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دشمنان انقلاب اسلامی همچون گذشته درصددند تا از فضای انتخابات مجلس نهم برای ضربه زدن به نظام بهره‌گیرند اما با تدابیر رهبر معظم انقلاب و هوشیاری مردم، آنان همچنان در مقابله با این نظام الهی ناکام خواهند ماند.

تلاش دشمنان برای بهره‌گیری سوء از انتخابات ناکام می‌ماند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‌اصغر عنابستانی ظهر امروز در نشست با بخشداران بخش‌های مختلف این استان با اشاره به نزدیکی برگزاری انتخابات مجلس نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: دشمن در این دوره از انتخابات قصد دارد تا فضای فتنه را در ایران اسلامی فراهم و تقویت کند.
وی فتنه سال 88 را طراحی قبلی بیگانگان برای براندازی نظام جمهوی اسلامی بیان و خاطرنشان کرد: این فتنه با تدبیر قوی مقام معظم رهبری و حضور حماسی مردم در صحنه خنثی و دشمن در رسیدن به هدف خود ناکام ماند.
عنابستانی افزود: در این مقطع از تاریخ انقلاب و انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی هم با تدابیر مقام معظم رهبری و پشتوانه محکم مردمی، سربلند و پیروز بیرون خواهیم آمد و به دشمنان اجازه عرضه اندام و دستیابی به اهداف شوم خود نخواهیم داد.   
وی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت توسعه پایدار روستاها در این استان بر محوریت مدیریت روستایی تاکید کرد و افزود: توسعه روستایی خط مقدم فعالیت‌ها در هر بخش است و از این رو بخشداران بایستی در راستای توسعه روستایی برنامه‌ریزی و اقدامات لازم را انجام دهند.
استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به وجود 287 دهیاری فعال در این استان طی سال‌های قبل گفت: اکنون مجوز 433 دهیاری در استان صادر و توسعه روستاها در این تعداد روستا با محوریت دهیاران پیگیری و دنبال می‎شود.
عنابستانی دهیاران را نماینده دولت در روستاها معرفی و تأکید کرد: دهیاران باید نسبت به برنامه‌ریزی برای توسعه روستایی اقدام و در این زمینه کمک‎رسان خوبی برای دولت باشند.
وی شناسایی قابلیت‎های موجود در روستاها را ضروری بیان و تصریح کرد: برگزاری جلسات توجیهی با روستاییان به منظور آشنایی آنان با راه‏اندازی و تقویت مشاغل روستایی در راستای افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری، ارتقای اقتصادی، رونق معیشت و بالا رفتن سطح رفاه عمومی بین مردم ضرورت دارد.
عنابستانی خدمت به مردم را وظیفه تمامی مسئولان برشمرد و گفت: افتخار تمامی مسئولان خدمت به مردم است که در این راه نباید از هیچ کوششی دریغ کنند.
عنابستانی بر ضرورت پاسخگویی شفاف به مردم تاکید و اضافه کرد: پاسخگویی به مطالبات مردمی روند توسعه و پیشرفت جامعه را بیش از پیش فراهم خواهد کرد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول