اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

فشارهای اقتصادی نشان از درماندگی دشمنان است

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان گفت: فشارهای اقتصادی نشان از درماندگی دشمنان است.

فشارهای اقتصادی نشان از درماندگی دشمنان است
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، غلامحسین خسروی بعد از ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتستان با تبریک به مناسبت قرار گرفتن در آستانه ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر ایام‌اللهی است که عزت و سربلندی را برای این میهن رقم زد و خون شهدای انقلاب این ایام را در تاریخ جاویدان کرد.
وی افزود: همانگونه که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای خدشه‌دار کردن فضای کشور در ایام انتخابات نهمین دوره از مجلس شورای اسلامی تلاش می‌کنند، ما هم باید فضای شور و نشاط  را ایجاد و زمینه حضور حداکثری مردم را در انتخابات فراهم کنیم.
خسروی اذعان داشت: دشمن همیشه تمامی امکانات خود را بکار می‌گیرد تا در ایامی چون یوم‌الله 22 بهمن، روز قدس و ... که نماد همگرایی ملی امت ولایتمدار ایران اسلامی است با ایجاد روزنه و شکاف حضور مردم در این برنامه‌های ملی را کم‌رنگ جلوه دهد.
فرماندار دشتستان با بیان اینکه دهه فجر امسال با سال‌های گذشته متفاوت است خاطر نشان کرد: با ایجاد موج‌های بیداری اسلامی در کشورهای جهان انقلاب اسلامی ایران به‌عنوان الگویی موفق تجربه شده و تمام تلاش‌های دشمنان برای محدود کردن نظام اسلامی به یاس و نومیدی بدل شده و برنامه‌های دشمن برای روی‌ کار آوردن نظام‌های منحط و فاسد در کشورهای منطقه به شکست تبدیل شده است.
خسروی ادامه داد: در هر بازه زمانی و فرصت مناسب دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای اجرای نقشه‌های شوم خود وارد صحنه می‌شوند و از سال 88 که جریان فتنه را دامن زدند، در حال برنامه‌ریزی برای کم‌رنگ کردن حضور مردم در انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی و برنامه‌های پرشور ملی بوده‌اند.
وی به تصویب قطعنامه و فشارهای اقتصادی به دشمنان در آستانه نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان خود را غرق شده می‌پندارند و این حرکاتشان طبیعی است و با این فشارها و تحریم‌های اقتصادی می‌خواهند نظم کشور را بر هم زنند.
فرماندار دشتستان با اشاره به پیشرفت‌های علمی دانشمندان ایرانی ابراز داشت: امروز ایران از لحاظ علمی به اقتدار و سربلندی دست یافته و دشمنان بر این مهم آگاهی دارند و این مسئله سبب تشویش اذهان ایشان شده است.
خسروی خاطر نشان کرد: امروز دشمنان در برابر ما احساس ضعف و ناتوانی می‌کنند و با هدف قرار دادن انتخابات می‌خواهند اقتدار ما را خدشه‌دار کنند و ما باید با برنامه‌ریزی مقابل اهداف آنها ایستادگی کنیم.
وی ادامه داد: مدیران موظفند بر اساس قانون تجهیزات موتوری، امکانات اداری و نیروی انسانی را برای برگزاری انتخابات در اختیار ستاد برگزاری انتخابات بگذارند.
فرماندار دشتستان یادآور شد: به فضل خدا بار دیگر با حضور باشکوه مردم شاهد ناکامی دشمنان و موفقیت نظام اسلامی خواهیم بود.
انتهای پیام/ر20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول