اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی:

بهره‌گیری از امکانات ملی هدف تشکیل مجمع نمایندگان شمال‌غرب است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی گفت: بهره‌گیری مطلوب‌تر از امکانات ملی از اهداف تشکیل مجمع نمایندگان شمال‌غرب در مجلس شورای اسلامی است.

بهره‌گیری از امکانات ملی هدف تشکیل مجمع نمایندگان شمال‌غرب است

محمدرضا خان‌محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: مجمع نمایندگان شمال‌غرب به منظور استفاده مطلوب‌تر از امکانات ملی و تقویت ظرفیت‌های استان‌های شمال‌غرب تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه جلسه اول این مجمع تشکیل شده است، افزود: تشکیل این مجمع اقدام ارزنده‌ای برای حل مشکلات استان‌های شمال‌غرب محسوب می‌شود.

نماینده مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حل مشکلات استان‌های شمال‌غرب در قالب این مجمع خاطرنشان کرد: بررسی مشکلات و اقدام برای حل این مشکلات از اهداف مجمع است.

وی بر ضرورت بهره‌گیری مطلوب از امکانات ملی از سوی همه استان‌ها تاکید کرد و گفت: با راه‌اندازی این مجمع مشکلات مردم استان‌های شمال‌غرب بررسی شده و برای حل این مشکلات اقدامات لازم انجام می‌شود.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول