اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس:

مجمع نمایندگان همدان از هر جناح‌بندی سیاسی به دور است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: مجمع نمایندگان استان همدان از هر جناح‌بندی سیاسی به دور است و به طور متمرکز عمل می‌کند.

مجمع نمایندگان همدان از هر جناح‌بندی سیاسی به دور است

امیر خجسته در حاشیه افتتاح هفتمین نمایشگاه تخصصی عمران و ماشین‌آلات راهسازی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به تشکیل مجمع نمایندگان استان همدان بر همگرایی و رویکرد همفکری این مجموعه صحه گذاشت و اظهار کرد: با اتحاد ایجاد شده در تمام زمینه‌ها خصوصاً بین مدیران و همه کسانی که دلسوزان این استان هستند می‌توان به دور از بازی‌های سیاسی، جناحی و گروهی به اهداف ترسیم شده رسید.

وی با اشاره به برگزاری نشست مشترکی با نخبگان و مدیران و ذی‌نفوذان همدانی مقیم تهران عنوان کرد: این نشست در راستای زدودن رنگ رخوت از چهره استان همدان برگزار شد چرا که همدان باید از این مظلومیت ایجاد شده بیرون آید.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با اشاره به سابقه 2 هزار و 500 ساله تاریخ و تمدن همدان عنوان کرد: همدان استانی توریستی با بیش از 550 جاذبه گردشگری است که با این اوصاف باید وضعیت بسیار بهتری داشته باشد.

وی با بیان اینکه از وضعیت کنونی استان همدان کسی راضی نیست خاطر نشان کرد: با جو شکل گرفته در زمینه تحول استانی، زیرساخت‌های لازم آماده شده و این روند نیز ادامه خواهد داشت.

خجسته با اشاره به شکل‌گیری مجمع نمایندگان غرب کشور با محوریت همدان ابراز کرد: این مجمع نیز مطالبات استان‌های غرب کشور را به محوریت همدان مورد توجه قرار داده و مجموعه زاگرس‌نشینان نیز در حال طراحی است.

وی به تشکیل حدود 140 گروه فکری در همدان در زمینه‌های مختلف تخصصی در راستای ارائه نظر و ایده اشاره کرد و بر لزوم تشکیل گروه صنعت ساختمان و راهسازی نیز صحه گذاشت.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شتاب ایجاد پروژه‌های راه‌ آهن، آزادراه و بزرگراه و ... در همدان را تحول بسیار مناسبی در راستای رسیدن به اهداف ترسیم‌ شده قلمداد کرد و گفت: اگر چه پروژه‌هایی چون فرودگاه و راه‌آهن همدان چندین سال به طول انجامید اما در حال حاضر بر اساس زمان‌بندی عنوان شده باید تا پایان سال جاری و یا سه ماهه نخست سال آینده به بهره‌برداری برسند.

وی با بیان اینکه در مجمع نمایندگان استان به دنبال تحقق یک تحول عظیم هستیم تأکید کرد: هر کس در راستای رسیدن به اهداف ترسیم شده پیگیر باشد قطعاً نتیجه می‌گیرد چرا که همه ما برای خدمت‌رسانی آمده‌ایم نه جناح‌بندی سیاسی.

خجسته با تأکید بر لزوم حرکت در راستای مطالبات مردمی ابراز کرد: من صراحتاً اعلام می‌کنم که مجمع نمایندگان استان همدان از هر جناح‌بندی سیاسی به دور است و به طور متمرکز عمل می‌کند.

وی با اشاره به جذب 30 سرمایه‌گذار داخلی و خارجی در استان عنوان کرد: موانع موجود بر سر راه سرمایه‌گذاری در استان برطرف خواهد شد که بر این اساس تولید ملی، ایجاد اشتغال و مهار تورم رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول