اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دیدار اعضای مجمع نمایندگان هرمزگان با معاون اول رئیس‌جمهور

خبرگزاری فارس: اعضای مجمع نمایندگان هرمزگان با محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس‌جمهور دیدار کردند.

دیدار اعضای مجمع نمایندگان هرمزگان با معاون اول رئیس‌جمهور

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل روابط عمومی مجمع نمایندگان هرمزگان، در این دیدار که ظهر امروز در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، نمایندگان هرمزگان ضمن بیان و انتقال نگرانی خود و مردم از طرح مباحثی نظیر جدایی بخش‌هایی از استان هرمزگان بر ضرورت همگرایی هر چه بیشتر برای رفع موانع و مشکلات این مناطق تاکید کردند و خواستار تلاش دولت برای انسجام‌بخشی و افزایش میزان بهره‌مندی مردمان ساکن در مرزها و سواحل از مواهب خدادای شدند.

معاون اول رئیس‌جمهور نیز در این دیدار ضمن منتفی دانستن هر گونه برنامه‌ا‌ی در این راستا اظهار داشت: اساساً برنامه و یا طرحی برای جدا‌سازی بخش‌هایی از استان هرمزگان در دستور کار دولت نبوده و نخواهد بود و ظرفیت‌های ساحلی و اقلیمی هرمزگان در اختیار مردم این منطقه باقی خواهد ماند و باید برای به نتیجه رساندن این ظرفیت‌ها تلاش کرد.

محمدرضا رحیمی افزود: بنده به شخصه علاقه وافری به مردمان این منطقه دارم و مسائل و موضوعات مرتبط با استان هرمزگان را با دقت پیگیری می‌کنم.

در بخش‌های دیگر این دیدار، نمایندگان هرمزگان به طرح برخی مسائل، مشکلات و موانع موجود بر سر راه پیشرفت این استان پرداختند و از سوی معاون اول رئیس‌جمهور نیز مقرر شد تا در آینده نزدیک سفری ویژه با برخی از وزرای اقتصادی و صنعتی به هرمزگان صورت گرفته و این موضوعات مورد پیگیری و چاره‌جویی قرار گیرد.

انتهای پیام/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول