اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی:

همدلی مجمع نمایندگان صوری نیست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شوری اسلامی گفت: برخلاف برخی اظهار نظرها تشکیل مجمع نمایندگان استان و همدلی و اتحاد آنها موضوع صوری و تبلیغاتی نیست بلکه واقعیت داد.

همدلی مجمع نمایندگان صوری نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مصطفی افضلی‌فرد ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه اظهار داشت: مطبوعات و رسانه‌ها انتقال‌دهنده مشکلات و دغدغه‌های مردم و حد واسط مسئولان و مردم هستند که صحیح و مطلوب می‌توانند خواسته‌ها و مطالبات مردم را به گوش مسئولان و نمایندگان مردم در مجلس برسانند.

وی با انتقاد از اقدام برخی نشریات محلی در چاپ و انعکاس اخبار غیر واقعی از برخی نمایندگان ابراز داشت: در ایام تبلیغات فرصتی نبود تا این موضوع را پیگیری کنیم ولی انتظار داریم اصل امانت‌داری را اصحاب رسانه و خبر مراعات کنند.

ضعیف نگه‌داشتن مالی مطبوعات ظلم به این جامعه است

افضلی‌فرد در ادامه به ضعف مطبوعات استان اردبیل از لحاظ بنیه مالی و درآمدزایی اشاره کرد و افزود: بعضی اشخاص از این ضعف مالی مطبوعات سوء استفاده کرده و سخن خود را انعکاس می‌دهند که این آفت بزرگ و توهین آشکار به خبرنگاران است.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس بیان داشت: برخی به جای آنکه به صورت اساسی و زیربنایی مشکلات مالی نشریات محلی را برطرف کرده و جهت‌گیری درست در حل مشکلات آنها داشته باشند، دوست دارند که مطبوعات استان در ضعف مالی به سر ببرند تا از این طریق آنها را مورد هدف‌گذاری و همسو با سیاست خود در حوزه تبلیغات و ترویج اندیشه‌ها به کار گیرند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما به مطبوعات مستقل نیاز داریم تا بدون وابستگی به جناح و جریان خاص واقعیت‌ها را انعکاس دهند و دوست نداریم به صورت کلیشه‌ای و برای خوشایند دیگران مطلبی بیان کنیم

 محور حرکت نمایندگان خدمتگزاری صادقانه و بی‌منت است

عضو فراکسیون رهروان ولایت در ادامه با یادآوری اینکه مجمع نمایندگان استان اردبیل در اولین روزهای انتخاب نمایندگان شکل واقعی گرفته و با همراهی همدیگر تلاش می‌‌کنند خواسته‌های مردم را پیگیری کنند، افزود: علاوه بر همدلی و وحدت قوی سعی کردیم وحدت خودمان را در جلسات، نشست‌ها و حضور در محافل نشان دهیم تا مردم به آینده مجمع نمایندگان استان خوش‌بین باشند.

وی محور حرکت نمایندگان را با اتحاد در مسیر خدمتگزاری صادقانه و بدون منت به مردم یاد کرد و گفت: هیچ گونه دیدگاه جناحی، حزبی و گروهی نمی‌تواند این وحدت را مخدوش کند و ما بنا داریم دیدگاه صریح و روشن خود را در مسایل و مطالب مهم ارائه کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، افضلی‌فرد برخی از اقدامات انجام شده در سه هفته مجلس نهم را یادآور شد و ابراز داشت: یکی از موضوعاتی که در قالب کار گروهی به جد پیگیری می‌کنیم تغییر ساختار مدیریتی استان است چرا که شاهد آن هستیم که یکی از عوامل عقب‌ماندگی استان اردبیل ضعف در ساختار مدیریتی،به ویژه مدیران ارشد این استان است.

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل ادامه داد: با کمترین نگرش سیاسی و حزبی و حب و بغض شخصی تلاش می‌کنیم از افراد توانمند دلسوز و کار آمد که بتوانند مسایل و مشکلات استان را به جد پیگیری کنند استفاده کنیم.

افضلی‌فرد به دیدار اخیر چهار تن از نمایندگان استان به دعوت استاندار اردبیل در محل استانداری اشاره کرد و افزود: دو تن از این نمایندگانی که در این جلسه حاضر بودند به صراحت اعلام کردند که از طرف مردم گلایه‌ها و انتقادات را به صراحت به گوش استاندار رساندیم که مردم استان از وضعیت موجود مدیریتی گلایه دارند.

 به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در پایان ابراز داشت: بنده اعلام می‌کنم مدیرانی که با خط سیاسی و بدون لیاقت با پشتیبانی دیگران سر کار آمده‌‌اند باید استان را ترک کنند چرا که ملاک اول و آخر ما در انتصاب‌ها توجه به توانمندی ‌افراد است.

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول