اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مجمع نمایندگان اردبیل شکل گرفت

جعفری رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل انتخاب شد

خبرگزاری فارس: با شکل‌گیری مجمع نمایندگان استان اردبیل اولین رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس نهم، جلیل جعفری‌بنه منتخب مردم خلخال و گیوی انتخاب شد.

جعفری رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کمال‌الدین پیرمؤذن در جلسه شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری استان اردبیل اظهار داشت: بعد از شکل‌گیری مجلس نهم و در کمتر از یک ماه مجمع نمایندگان استان به صورت رسمی فعالیتش را آغاز کرده و با انتخاب نماینده خلخال به عنوان رئیس مجمع در تلاش هستیم تا بسیاری از اهداف و هدف‌گذاری‌های تعیین شده را پیگیری کنیم.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: با شکل‌گیری مجمع نمایندگان استان فعالیت‌ها به صورت منظم و مرتب شکل گرفته و پیگیری‌ها نیز منسجم‌تر می‌باشد و تمام هفت نماینده استان موظف هستند طبق اساسنامه پیگیر مسایل و مشکلات منطقه‌ای و استانی باشند.

پیرمؤذن خاطر نشان کرد: با مصوب شدن اعتبارنامه نماینده پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی یک تقسیم کار خوبی را در کمیسیون‌های مختلف شاهد هستیم به طوری که حجت‌الاسلام برومند نیز تمایل زیادی برای حضور در کمیسیون کشاورزی مجلس دارد.

این نماینده مجلس اضافه کرد: با انتخاب رئیس مجمع ما نیز در کنار او کارها و فعالیت‌ها را به شکل مستمر پیگیری می‌کنیم و معتقدیم همه ما بازوان توانمند و اجرایی رئیس مجمع هستیم که بدون نگاه و نگرش خاص سعی می‌شود کارها با یک راهبرد و سیاست اصلی پیگیری شود.

وی همچنین ممانعت و جلوگیری از هرگونه افراط و تفریط را در کارها و امور قابل پیگیری از سوی نمایندگان خاطرنشان کرد و ادامه داد: مجمع نمایندگان استان تلاش می‌کنند همسو با اهداف نظام و سیاست دولت پیگیر کارها تا حصول نتیجه باشد و از هرگونه اختلاف و تفرقه نیز جلوگیری شود.

به گزارش فارس، در این جلسه نماینده مردم خلخال و کوثر و اولین رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی نیز از اعتماد نمایندگان استان اردبیل تشکر کرد و گفت: تلاش می‌کنیم تا به این حسن اعتماد نمایندگان پاسخ دهیم تا با تلاش و خدمتگزاری بیشتر رضایت مردم را نیز فراهم آوریم.

جلیل جعفری‌بنه عزم نمایندگان استان اردبیل را بر وحدت و همدلی بیشتر در رسیدگی به امور مردم و رفع مشکلات توصیف کرد و افزود: مجمع سعی می‌کند تا بیشتر عمل‌گرا بوده و از دادن شعار پرهیز کند.

وی فعال بودن دبیرخانه و تشکیل کارگروه‌های تخصصی را مهم‌ترین اولویت کاری دانست و خواستار رفع بسیاری از دغدغه‌ها و کاستی‌ها شد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول