اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قم در مجلس:

مجمع نمایندگان قم مخالف توقف پروژه مونوریل است/ برخورد سیاسی عده‌ای با منوریل

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مجمع نمایندگان استان با توقف پروژه مونوریل مخالف است گفت: توقف پروژه منوریل و جمع‌آوری ستون‌های آن معنا ندارد.

مجمع نمایندگان قم مخالف توقف پروژه مونوریل است/ برخورد سیاسی عده‌ای با منوریل

احمد امیرآبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با انتقاد از کسانی که می‌گویند پروژه مونوریل باید متوقف شود و ستون‌ها جمع‌آوری شود اظهار کرد: افرادی که متخصص موضوع مونوریل نیستند، نباید نظرات فنی ارائه دهند.

وی با تاکید بر اینکه مونوریل حمل و نقل ریلی است و در تمام دنیا از آن استفاده می‌شود تصریح کرد: بعضی نظارت افراد صحیح نیست و مونوریل واقعیت و ضرورتی برای استان است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مخالفین مونوریل قم دو واحد مونوریل طی نکرده‌اند که نظات فنی ارائه می‌کنند اضافه کرد: متاسفانه عده‌ای از دوستان با این پروژه سیاسی برخورد می‌کنند.

امیرآبادی با تاکید بر اینکه در این زمان که میلیاردها تومان از بیت‌المال صرف اجرای عملیاتی این پروژه شده است مخالفت معنا ندارد خاطر نشان کرد: در این مقطع زمانی وقت آسیب‌شناسی گذشته است. 

وی با اشاره به اینکه اجرای پروژه مونوریل برای خدمات‌رسانی مطلوب در استان ضروری است اظهار کرد: دولت در این طرح سرمایه‌گذاری کرده و این طرح برای حل مشکلات حمل و نقل و ترافیک شهر بوده و در شورای عالی ترافیک که نمایندگان مدیریت شهری استان هم حضور داشتند تصویب شده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مجمع نمایندگان استان با موضوع جمع‌آوری و توقف پروژه مونوریل مخالف است تصریح کرد: موضوعی به نام جمع‌آوری مونوریل در قم نخواهیم داشت و اظهارات برخی افراد در این زمینه معنا ندارد.

امیرآبادی با اشاره به اینکه اجازه نخواهیم داد پروژه مونوریل را به هر بهانه‌ای متوقف کنند اظهار کرد: مملکت قانون دارد و طرحی که بودجه بیت‌المال صرف آن شده است، متوقف شدنی نیست. 

وی با تاکید بر اینکه معنویت آستان مقدسه حضرت معصومه(س) آن قدر عظیم است که با اجرای پروژه‌های عمرانی استان خدشه‌ای به آن وارد نمی‌شود اضافه کرد: عده‌ای در اجرای عملیاتی مجموعه پل‌های جمهوری اسلامی هم حاشیه ایجاد کرده و گفتند با احداث این پل به ساحت قدسی حرم خدشه وارد می‌شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول