اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

تحلیل رهبری از مسائل کشور راهگشای مسئولان است

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: تحلیل مقام معظم رهبری از مسائل کشور راهگشای مسئولان و مدیران کشور است.

تحلیل رهبری از مسائل کشور راهگشای مسئولان است

محمد رئوفی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: اشرافیت مقام معظم رهبری به مسائل داخلی و خارجی راهگشای همه مسئولان و مدیران کشور است.

وی با بیان اینکه بیانات مقام معظم رهبری در میان مردم خراسان‌شمالی در موضوعات مختلف رسا، شفاف و گویا است، خاطرنشان کرد: ضروری است بیانات مقام معظم رهبری سر لوحه همه امور جامعه قرار گیرد.

استاندار زنجان انتخابات ریاست جمهوری را از تاکیدات مقام معظم رهبری در خراسان‌شمالی عنوان کرد و افزود: اتحاد، انسجام و همدلی مسئولان از تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه انتخابات است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری به سران سه قوه تذکرات لازم را ارائه کردند، یادآور شد:‌ همکاری و همدلی مسئولان در مسائل مختلف به ویژه برگزاری انتخابات از تاکیدات مقام معظم رهبری است.

*حفظ آرامش از تاکیدات مقام معظم رهبری تا زمان انتخابات است

رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه توصیه مقام معظم رهبری حفظ آرامش جامعه تا زمان برگزاری انتخابات است، افزود: پیشگیری از هر نوع سوژه‌سازی و بهانه‌دهی به دشمنان از تاکیدات مقام معظم رهبری است.

وی جذب مشارکت حداکثری در انتخابات آینده را مهم ارزیابی کرد و گفت: جلوگیری از هر گونه آسیب به بحث انتخابات در داخل و خارج از دیگر موضوعات مورد تأکید مقام معظم رهبری است.

استاندار زنجان با بیان اینکه نتیجه مطلوب انتخابات موجب افزایش اقتدار نظام می‌شود، افزود: باید در زمان مشخص نسبت به برگزاری انتخابات اظهارنظر کرد.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول