اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

عصبانیت شدید آمریکا از دلبستگی مردم به انقلاب و رهبری

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پیام تاریخی شهید بهشتی خطاب به آمریکایی‌ها گفت: آمریکایی‌ها از عصبانیت دلبستگی مردم به نظام و انقلاب اسلامی مرده‌اند.

عصبانیت شدید آمریکا از دلبستگی مردم به انقلاب و رهبری

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید حسین صابری ظهر امروز در مراسم رزمایش 10 هزار نفری غدیر که با حضور مسئولان کشوری، استانی و محلی در محل تلخاب شیرین گچساران برگزار شد با تبریک به مناسبت دهه امامت و ولایت، اظهار کرد: حضور بسیجیان و مردم در این عرصه در این رزمایش پیام و معنای خاص خود را دارد.

وی با اشاره به پیام تاریخی شهید بهشتی به مقامات آمریکایی افزود: شهید بهشتی خطاب به آمریکایی‌ها عنوان کرد که از «دست مردم ما عصبانی باش و از عصبانیت بمیر» و امروز به همه آمریکایی‌ها اعلام می‌کنیم که از این همه نیروی دلبسته امام راحل و رهبری و علاقمندان به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی عصبانی باشید که از این عصبانیت مرده‌اید.

صابری خطاب به آمریکایی‌‌ها گفت: آمریکایی‌ها کجا هستید که این حضور پرشور و انقلابی را ببینید، شما که با توطئه‌های از قبل رنگ باخته سعی در ایجاد مانع علیه پیشرفت مردم و انقلاب اسلامی را دارید.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: آمریکایی‌ها کجا هستید ببینید چگونه مردم به حمایت از رهبر خود در این همایش حضور پیدا کرده‌اند، رهبری که مدبرانه، هوشمندانه و مقتدرانه در مقابل شما ایستاده است و جهان اسلام به وجود ایشان افتخار می‌کند.

صابری تصریح کرد: آمریکایی‌ها بدانند تحولات اخیر در منطقه و کشورهای جهان برگرفته از اسلام، امام راحل و رهبری و انقلاب اسلامی ایران بوده و در حال حاضر این تحولات در کشورهای آزادی‌بخش رو به گسترش است.

وی ابراز داشت: آمریکایی‌ها بدانند اسلام، انقلاب اسلامی و رهبری مقام معظم رهبری و با توکل بر خدا و با حضور این مردم همیشه در صحنه همچنان راه راست الهی را طی می‌کنند و طولی نمی‌کشد که پرچم سرافراز به دست صاحب اصلی آن امام عصر(عج) خواهد رسید.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول