اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سمنان:

نشر آثار، اسناد و مدارک شهدا جدی گرفته شود

خبرگزاری فارس: استاندار سمنان تأکید کرد: همه مسئولان استان سمنان باید بکوشند تا اقدامی اساسی در زمینه جمع‏آوری و نشر آثار، اسناد و مدارک شهدا در این استان انجام شود.

نشر آثار، اسناد و مدارک شهدا جدی گرفته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عباس رهی در نشست شورای سیاست‏گذاری کنگره سرداران و 3 هزار شهید استان سمنان که در سالن غدیر استانداری سمنان برگزار شد، اظهار داشت: ارزش شهدا بر کسی پوشیده نیست و ترویج و توسعه هر چه بیشتر فرهنگ شهیدان یکی از مهم‏ترین اولویت‏های جامعه امروز تلقی می‏شود.

وی با بیان اینکه گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بزرگ‏ترین ارزش اسلامی و انقلابی در جامعه امروز است، به برگزاری کنگره سرداران و 3 هزار شهید استان سمنان اشاره کرد و خواستار برگزاری مناسب این کنگره شد.

استاندار سمنان ادامه داد: در برهه کنونی، مهم‏ترین وظیفه کنگره سرداران و 3 هزار شهید استان سمنان جمع‏آوری و نشر آثار، اسناد و مدارک شهدای این استان است و باید در این راه با استواری هر چه تمام‏تر گام برداشت.

رهی عنوان کرد: آثار و زندگی‏نامه شهیدان انقلاب اسلامی باید به شکل مطلوبی در اختیار آیندگان ایران اسلامی قرار گیرد تا فرهنگ جبهه و شهادت برای همیشه نهادینه بماند.

وی اضافه کرد: در برگزاری کنگره سرداران و 3 هزار شهید استان سمنان باید از مشارکت و همیاری جوانان و نوجوانان استفاده شود و همه مردم و مسئولان را در این راستا مشارکت دهیم.

استاندار سمنان گفت: می‏توان از توان فکری و ایده‏های جدید همه کسانی که قلبشان برای انقلاب اسلامی می‏تپد، به ویژه اساتید حوزه‏های علمیه و دانشگاه‏های استان سمنان در راستای برگزاری کنگره سرداران و 3 هزار شهید استان سمنان استفاده شود .

رهی خاطرنشان کرد: به هر حال، استان سمنان باید آمادگی لازم را برای برگزاری کنگره سرداران و 3 هزار شهید استان سمنان داشته باشد و با درایت تمام در این راه قدم بگذارد.

وی از تمام مسئولان استان سمنان خواست تا با انگیزه و توجه بیشتری برای برگزاری کنگره سرداران و 3 هزار شهید استان سمنان برنامه‏ریزی کنند.

استاندار سمنان همچنین به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص مقام و ارزش شهدا در جامعه اشاره کرد و بیان داشت: به فرموده معظم‏له، شهدا جایگاهی ویژه در جامعه دارند و از این رو، باید با تلاش مضاعف همه مردم و مسئولان، کنگره سرداران و 3 هزار شهید استان سمنان به نحو مطلوبی برگزار شود.

رهی با بیان اینکه بسترهای مورد نیاز برای هر چه بهتر برگزار کردن این کنگره باید در استان سمنان فراهم شود، اظهار داشت: کنگره سرداران و 3 هزار شهید استان سمنان باید با هم‏افزایی و همکاری همه مدیران و مسئولان برگزار شود.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول