اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

یادواره شهدای شهر جم برگزار شد

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور مردم و مسئولان و جمعی از رزمندگان دوران دفاع مقدس، یادواره هفت شهید پایگاه ابوذر غفاری شهر جم برگزار شد.

یادواره شهدای شهر جم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جم امام جمعه جم صبح امروز در آیین برگزاری یادواره شهدای پایگاه مقاومت ابوذر غفاری شهر جم اظهار داشت: گسترش فرهنگ ارزشی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت امری لازم و ضروری است که باید مورد توجه مردم و مسئولان قرار گیرد.

حجت‌الاسلام محمد گنجی افزود: شهدای عزیز با تقدیم جان خود خدمتی‌ بی‌نظیر به اسلام و انقلاب کردند و تجلیل از این عزیزان وظیفه همه است.

وی اضافه کرد: شهیدان با ایثار خود چراغ هدایتی در مسیر جامعه قرار داده‌اند که تا ابد فروزان خواهد بود و باید نسبت به ترویج این فرهنگ تلاش کنیم.

امام جمعه جم با بیان اینکه بزرگداشت یاد و خاطره شهدا ضامن دوام و بقای نظام اسلامی است گفت: امروز دشمنان به دنبال کم‌رنگ کردن فرهنگ ارزشی هستند و این یادواره‌ها موجبات آشنایی نسل جوان با رشادت‌های رزمندگان می‌شود.

یکی از فرماندهان دفاع مقدس نیز اظهار داشت: دشمنان اسلام از نخستین روزهای آغاز رسالت پیامبر(ص) به دنبال خاموش کردن نور اسلام بودند ولی موفق نشدند.

محمد باقر عباسی افزود: امروز نیز دشمنان اسلام همان اهداف را دنبال می‌کنند اما به برکت مجاهدت و خون شهدا این بار نیز توطئه‌های آنها ناکام مانده است.

وی بیان کرد: برگزاری یادواره شهدا و تجلیل از رزمندگان و ایثارگران امر ارزشمندی است که انتظار داریم با کیفیت بالاتری تداوم یابد.

در پایان این آیین از 48 رزمنده و خانواده هفت شهید پایگاه مقاومت ابوذر غفاری با اهدای لوح یادبود تجلیل شد.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول