اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسم اختتامیه دهمین جشنواره تئاتر بسیج استان زنجان؛

یک دنیا نور و جوراب‌های پاره به جشنواره سراسری بسیج هنرمندان راه یافت

خبرگزاری فارس: در مراسم اختتامیه دهمین جشنواره تئاتر بسیج استان زنجان، نمایش "یک دنیا نور و جوراب‌های پاره" به جشنواره سراسری بسیج هنرمندان راه یافت.

یک دنیا نور و جوراب‌های پاره به جشنواره سراسری بسیج هنرمندان راه یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، پنج‌شنبه شب در مراسم اختتامیه دهمین جشنواره تئاتر بسیج استان زنجان برترین‌های این جشنواره معرفی شد.

در مراسم اختتامیه این جشنواره لوح تقدیر و جایزه نقدی یک میلیون ریالی هیئت داوران به طراح نمایش "ما زنده‌ایم" به بهرام علی اکبری اهداء شد.

در بخش موسیقی هیئت داوران انتخابی نداشت.

هیئت داوران این جشنواره در بخش طراحی صحنه با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی یک میلیون ریالی به رباب شهبازی طراح صحنه نمایش "انتظار"، این هنرمند را حائز رتبه سوم این جشنواره اعلام کرد.

در همین بخش لوح تقدیر و جایزه نقدی یک میلیون و 500 هزار ریالی به بهنام قاسمی طراح صحنه نمایش "یک دنیا نور و جوراب‌های پاره" به عنوان رتبه دوم ارائه شد و در رتبه نخست این بخش از نظر داوران انتخابی نداشت.

در بخش بازیگری زن آرزو محمدی‌ها بازیگر نمایش "پدری از دیار عشق" حائز رتبه سوم این جشنواره شد و لوح تقدیر و جایزه نقدی یک میلیون و 500 هزار ریالی را دریافت کرد.

در همین بخش مریم اسکندری به عنوان رتبه دوم این بخش برای بازی در نمایش "انتظار" لوح تقدیر و جایزه 2 میلیون ریالی جشنواره را دریافت کرد و در این بخش رتبه نخست اعلام نشد.

در بخش بهترین بازیگری مرد لوح تقدیر و جایزه یک میلیون ریالی به بازیگر نمایش "انتظار" به مهدی مولائی ارائه شد.

همچنین هئیت داوران لوح تقدیر و جایزه یک میلیون و 500 هزار ریالی را مشترکا به حسین دولتیاری برای بازی در نمایش "ما زنده‌ایم" و امید کردلو برای بازی در نمایش "قطاری که خدا فرستاده بود"، اهداء کرد.

لوح تقدیر و جایزه 2 میلیون ریالی رتبه دوم این بخش به علی بریری برای بازی در نمایش "یک دنیا نور و جوراب‌های پاره" و حمید رضا دولتی برای بازی در نمایش "ما زنده‌ایم" اهداء شد.

در همین بخش برای رتبه نخست لوح تقدیر و جایزه نقدی 2 میلیون و 500 هزار ریالی به بازیگر "نمایش یک دنیا نور و جوراب‌های پاره" به احسان معجونی اهداء شد.

در بخش نمایشنامه‌نویسی امید کردلو با کسب رتبه سوم این جشنواره برای بازی در نمایش "قطاری که خدا فرستاده بود"، لوح تقدیر و جایزه نقدی یک میلیون و 500 هزار ریالی را دریافت کرد.

در همین بخش علیرضا رزاقی برای نویسندگی در نمایش "ما زنده‌ایم" و میترا شاهی برای نویسندگی "گل سرخ در مصر شکوفه می‌زند" رتبه دوم این جشنواره را مشترکا کسب کرده و جایزه 2 میلیون ریالی را دریافت کردند.

در این بخش هیئت داوران نمایشنامه‌ای را حائز رتبه نخست اعلام نکرد.

در بخش کارگردانی رتبه سوم این بخش با ارائه لوح تقدیر و جایزه یک میلیون و 500 هزار ریالی از سوی بهنام قاسمی کارگردان نمایش "گل سرخ در مصر شکوفه می‌زند "کسب شد.

در همین بخش علیرضا رزاقی حائز رتبه دوم شد و لوح تقدیر و جایزه نقدی 2 میلیون ریالی را دریافت کرد.

در بخش کارگردانی احسان معجونی کارگردان "نمایش یک دنیا نور و جوراب‌های پاره" حائز رتبه نخست شد و جایزه 2 میلیون و 500 هزار ریالی جشنواره را دریافت کرد.

گفتنی است، هیئت داوران این جشنواره لوح تقدیر و جایزه نقدی یک میلیون و 500 هزار ریالی را به گروه نمایشی "گل سرخ در مصر شکوفه می‌زند"، اهداء کرد.

همچنین در این مراسم از یحیی امیری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان، سپهری رئیس فرهنگسرای امام خمینی(ره) و شعبانی مسئول انجمن‌های نمایش استان زنجان تقدیر شد.

همچنین لوح سپاس این جشنواره به هیئت داوران این جشنواره نصیر بیگی، نباتی مقدم، عظیمی، عزتی، جعفر موسوی و ساسان قجر ارائه شد.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول