اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور حمایت از بیماران سرطانی

جشنواره پخت غذا در اراک برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی از برگزاری جشنواره پخت غذا به منظور حمایت از بیماران سرطانی در اراک خبر داد.

جشنواره پخت غذا در اراک برگزار می‌شود

مرتضی سلیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این جشنواره از امروز به مدت چهار روز در پارک شهدای گمنام اراک برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: درآمد حاصل از فروش غذاهای این جشنواره به نفع بیماران سرطانی و نیازمندان خانه داوطلب جمعیت هلال احمر اراک جمع‌آوری می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: این جشنواره با همکاری شهرداری اراک، انجمن حمایت از بیماران سرطانی و جمعیت هلال احمر برگزار می‌شود.

سلیمی افزود: عایدات این جشنواره برای حمایت از کودکان سرطانی و در زمینه تهیه دارو، بستری، پیوند و حمایت مالی از خانواده‌های آنان و همچنین نیازمندان اختصاص می‌یابد با این اعتقاد که خانواده‌های بیماران سرطانی به دلیل مشکلات بیماری که با آن روبرو هستند، حداقل در زمینه مسائل مالی مشکلی نداشته باشند.

وی تاکید کرد: این نوع جشنواره‌های خداپسندانه از جمله کارهای خوبی است که هر ساله باید انجام شود.

به گفته وی در این جشنواره انواع خورش‌ها، آش‌ها، سالادها، دسرها، آب‌میوه‌ها، ترشیجات، مربا، سبزیجات، صیفی‌جات، شیرینی و... به معرض نمایش و فروش گذاشته می‌شود و سود حاصل از آن در اختیار بیماران سرطانی و نیازمندان قرار می‌گیرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: یکی از دلایل مهم ابتلا به بیماری سرطان استفاده از غذاهای مضر و عمدتا سرخ‌کردنی است که سعی شده در این جشنواره با طبخ غذاهای سالم مردم را به سمت و سوی استفاده از این غذاها سوق داد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول