اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه شورای فرهنگ عمومی ری مطرح شد

جشنواره حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: شورای فرهنگ عمومی شهرستان ری بر برگزاری جشنواره حضرت عبدالعظیم (ع) تاکید کرد.

جشنواره حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، لحظاتی پیش پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ری با حضور اعضای حقیقی و حقوقی در فرمانداری شهرستان ری تشکیل شد.

این نشست که با حضور اکثریت اعضای شورای فرهنگ عمومی برگزار شد، برنامه‌ریزی جشنواره حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه‌السلام از زمان آغاز میلاد آن حضرت به مدت 10 روز، بررسی تبعات و ابعاد برخی جشن‌ها و جنگ‌های شادی، طرح مباحث اقامه نماز توسط دبیر ستاد اقامه نماز و معاونت تبلیغ شهرستان در دستور کار قرار گرفت و اعضای شورا به بحث و تبادل درباره آن پرداختند. 

حجت‌الاسلام والمسلمین نصرآبادی، دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان ری به بخش‌هایی از طرح اقامه نماز نظیر برگزاری دوره‌های آموزش برای طلاب جوان، برگزاری جلسات برای مربیات تربیتی و اولیای ‌دانش‌آموز با موضوع اقامه نماز و اجرای فعالیت‌های فرهنگ‌ساز اقامه نماز اشاره کرد.

سید مهدی مؤمنی، دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان ری با قرائت دستور جلسه و اشاره به برگزاری جشنواره فرهنگی ـ هنری حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) و اینکه این جشنواره از وضعیت استانی به ملی تغییر کرده مختصر توضیحی در این ارتباط ارائه کرد.

انتهای پیام/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول