اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین:

تسخیر لانه جاسوسی نقطه عطف پیروزی‌های ملت است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام حسن مجتبی (ع) قزوین گفت: تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان 57 نقطه عطفی در پیروزی‌های ملت ایران در برابر استکبار است.

تسخیر لانه جاسوسی نقطه عطف پیروزی‌های ملت است

عباس کاظمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: ملت بزرگ ایران واقعه یوم‌الله 13 آبان را هرگز فراموش نخواهد کرد زیرا این مهم در تاریخ انقلاب پایدار و برجسته است.

وی در ادامه افزود: زمانی که امام خمینی (ره) از این روز به عنوان انقلاب دوم یاد کردند، در واقع حماسه مجاهدانه و انقلابی که جوانان پرشور پیرو خط امام بر بدنه تاریخ منقوش کردند، را تأیید و تصدیق کردند.

کاظمی با اشاره به اهمیت یوم‌الله 13 آبان یادآور شد: 13 آبان 58 به دنبال دخالت‌های پیوسته و دشمنی‌های مکرر جبهه استکبار به سرکردگی آمریکای جهان‌خوار رخ داد و تعدادی از جوانان و دانشجویان حزب‌اللهی پایه‌های جاسوسی شیطان بزرگ و ماهیت پوشالی آمریکا را در این اقدام انقلابی به خصوص در ایران و حتی جهان درهم شکستند.

این مقام مسئول بیان کرد : 13 آبان روزی است که سه واقع مهم در آن رخ داده و نقطه عطفی در پیروزی های ملت ایران در برابر استکبار محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: تاریخ با عظمت ایران اسلامی موارد بسیاری از مبارزات علیه معترضان به این مرز و بوم را در شناسنامه خود دارد و از سال 32 تاکنون آمریکا در جهات مختلف سعی بر وارد کردن ضربات بر بدنه ملت عزیز ایران داشته و همواره درصدد چپاول سرمایه‌های خدادادی، مادی و معنوی ایران بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع)، 13 آبان را نقطه عطفی در مبارزات ملت ایران علیه استکبار دانست و تأکید کرد: این در حالی بود که استعمار جهانی نظیر آمریکا ادعای حاکمیت بلامنازع بر جهان را داشت، اما توسط جمعی از جوانان انقلابی تحقیر شد.

کاظمی با بیان اینکه آمریکا به عنوان شیطان بزرگ توسط امام خمینی (ره) معرفی شده و به واقع نیز شیطان بزرگ است، بیان کرد: این حرکت فرزانه امام (ره) پاسخ محکمی به افراد و جریان‌هایی بود که تسخیر سفارت آمریکا را به مصلحت کشور نمی‌دانستند.

وی خاطرنشان کرد: پس از این شکست بود که آمریکا به شدت با جمهوری اسلامی ایران و ملت به دشمنی پرداخت و خباثت خود را در قبال این میهن اسلامی و مردم آن علنی کرد.

کاظمی تأکید کرد: این در حالی است که رهنمودهای امام مرز میان دشمنان و دوستان ملت را مشخص می‌کرد.

وی در پایان یادآور شد: امروز دشمن در جبهه‌های مختلف سعی بر وارد کردن ضربه به پیکره انقلاب و ملت ایران دارد و باید اینگونه تحلیل کرد که هرچه این دشمنی‌ها و مخالفت‌ها بیشتر باشد، باید بدانیم که پیشرفت کرده‌ایم و این حرکت به سمت جلو برای قدرت‌های استکبار غیر قابل تحمل است.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول