اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار فضلی عنوان کرد

برگزاری رزمایش‌ بیت‌المقدس در سراسر کشور تا پایان امسال

خبرگزاری فارس: جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: رزمایش بیت‌المقدس در راستای آمادگی معنوی، بصیرتی و رزمی و نیز به منظور افزایش توانمندی نیروهای بسیجی تا پایان امسال در همه استان‌های کشور برگزار می‌شود.

برگزاری رزمایش‌ بیت‌المقدس در سراسر کشور تا پایان امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سردار علی فضلی ظهر امروز در رزمایش 10 هزار نفری «غدیر» بسیجیان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور استاندار این استان و جمعی از مسئولان استانی و محلی در منطقه تلخاب شیرین گچساران برگزار شد، با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در فرازی از فرمایشات خود درباره لزوم توجه به قدرت نظامی و رزمی بسیج افزود: مقام معظم رهبری جبران غفلت از بخش نظامی و رزمی بسیج را خواستار شدند که این موضوع نشان‌دهنده اهمیت قدرت نظامی بسیج در دفاع از ارزش‌های بالای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

* رشادت‌های مردم کهگیلویه و بویراحمد و گچساران در دفاع از ایران بی‌نظیر است

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در چند سال اخیر شاهد برگزاری رزمایش‌هایی مانند رزمایش بزرگ غدیر نبودیم، ادامه داد: با فرمان هوشمندانه مقام معظم رهبری و تشکیل گردان‌های بیت‌المقدس بعد از سی‌امین سال عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس و فتح خرمشهر، رزمایش‌های بیت‌المقدس در استان‌ها یکی پس از دیگری برگزار می‌شود.

فضلی تأکید کرد: این رزمایش‌ها از استان فارس آغاز شده و امروز در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود و تا پایان امسال در دیگر استان‌های کشور نیز برگزار می‌شود.

وی ابراز داشت: امروز 10 هزار نفر از برادران و خواهران بسیجی شاهد حضور گردان‌های امام حسین (ع)، امام علی (ع)، الزهرا (س) و دانش‌آموزان در این رزمایش بزرگ و بیادماندنی هستند.

فضلی بیان داشت: حضور حماسی 10 هزار نفری بسیجیان کهگیلویه و بویراحمد نشان‌دهنده هوشیاری مردم کهگیلویه و بویراحمد در صحنه‌های قبل و بعد از انقلاب اسلامی ایران بوده و مردم این استان برای حفظ ارزش‌های نظام اسلامی همیشه در رکاب امام راحل بودند.

وی با یادآوری خاطره شهدای قبل از انقلاب اسلامی ایران در گچساران گفت: شهدای 19 آبان 57 در گچساران جان‌های خود را در رکاب امام راحل در راه خدا و پیروزی و مجاهدت برای انقلاب اسلامی ایران نثار کردند.

فضلی تصریح کرد: شش شهید گچسارانی در کنار مسجد شهیدان این شهرستان جان خود را برای پیروزی انقلاب اسلامی اهدا کردند و امروز یک‌هزار 802 نفر دیگر از کهگیلویه و بویراحمد نیز به کاروان شهدا پیوسته‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به اهمیت بسیج به قرائت بیانات مقام معظم رهبری در ششم آذر 90 در دیدار با بسیجیان 32 استان کشور پرداخت.

جانشین سازمان بسیج مستضعفان در ادامه خاطرنشان کرد: خدا را شاکر هستم که افتخار حضور در خطه شهید پرور، ولایت‌مدار و قهرمان کهگیلویه و بویراحمد و گچساران را پیدا کرده‌ام.

فضلی تأکید کرد: افتخار می‌کنم که سرباز کوچکی از خطه شما مردم ولایت‌مدار کهگیلویه و بویراحمد و گچساران هستم و به وفاداری و ایستادگی مردم ولایت‌مدار این استان تا به امروز در همه عرصه‌های دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی شهادت و گواهی می‌دهم.

وی عنوان داشت: اگر در ابتدای انقلاب فئودال‌ها، خوانین، منافقان دست به شیطنت و اقداماتی زدند و اگر امروز اقدامات امنیتی در برخی از استان‌ها اتفاق می‌افتد، مردم این استان از جمله پیشکسوتان، پاسداران، بسیجیان و عشایر غیور و غیرتمند سینه‌های خود را در برابر دشمنان و منافقان در دفاع از انقلاب اسلامی ایران سپر کرده و در این عرصه‌ها حضور دارند.

فضلی با اشاره به تحرکات منافقان در سال‌های نخست انقلاب اسلامی در گچساران یادآور شد: منافقان با طرح شعار «گچساران، کردستان پیوندتان مبارک» قصد سوء‌ استفاده از نجابت مردم این خطه از کشور و اشغال گچساران را داشتند که غیرت دینی مثال‌زدنی مردم این شهرستان آنها را در انجام نقشه خود ناکام گذاشت.

این سردار هشت سال دفاع مقدس در ادامه عنوان داشت: منافقان در سال‌های هشت سال دفاع مقدس در کنار صدام و رژیم بعث مقابل ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی ایستادند و امروز نیز در آغوش دشمنان قسم‌خورده اسلام و انقلاب اسلامی به ویژه رژیم صهیونیستی و آمریکا قرار گرفته‌اند تا به گمان خود ضربه‌ای به آرمان‌های ملت و شهدا وارد کنند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به رشادت‌های مردم کهگیلویه و بویراحمد در طول دوران دفاع مقدس گفت: در دورانی که به خاطر مسائل امنیتی در کردستان و همچنین محاصره سقز به دست منافقان نیاز به اعزام نیرو بود، به باشت و باوی، ده‌بزرگ و اقصی نقاط کهگیلویه و بویراحمد مراجعه شد، نیروهای زیادی از این خطه دلاور پرور خود را برای اعزام به مناطق کردستان و سقز معرفی کرده و در این مناطق در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران به مقابله با دشمن پرداختند.

انتهای پیام/غ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول