اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشنواره تئاتر بسیج خوزستان

«ام‌علوان» روی صحنه رفت

خبرگزاری فارس: در هشتمین دوره جشنواره تئاتر بسیج خوزستان «ام علوان» به نمایندگی از شهرستان سوسنگرد روی صحنه رفت.

«ام‌علوان» روی صحنه رفت

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، پیش از ظهر امروز «ام‌علوان» نخستین تئاتری بود که توسط تیم داوران در سالن دانشکده هنر دانشگاه شهید چمران شوشتر به نمایش درآمد.

بر اساس این گزارش، این تئاتر داستان یک خانواده خرمشهری است که در ابتدای حمله عراق به ایران در خرمشهر ساکن هستند و پسر، عمو و پدر و مادری در این نمایش ایفای نقش می‌کنند که پسر، عمو و پدر مشتاق حضور در جبهه‌ها هستند و به دلیل اینکه پسر در هفته آینده قرار است عروسی کند اجازه رفتن به جبهه را به وی نمی‌دهد و ماجرا در این تئاتر دنبال می‌شود.

این تئاتر به کارگردانی «مریم طرفی» و نویسندگی «اکبر محسنی» تا کنون بارها در سطح شهرستان سوسنگرد اجرا شده است و در شرایط کنونی پس از پذیرش متن در مرحله بازخوانی و پذیرش در مرحله بازبینی به هشتمین دوره تئاتر بسیج خوزستان در قسمت صحنه‌ای راه یافته است.

بر اساس این گزارش، این تئاتر قرار بود در سالن فرهنگ شوشتر اجرا شود که به دلیل نامناسب بودن فضای صحنه با متن این تئاتر در سالن دانشکده هنر دانشگاه شهید چمران شوشتر اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، هشتمین دوره جشنواره تئاتر خوزستان از امروز 11 آبان در شهرستان شوشتر به مدت دو روز آغاز به کار کرده است.

انتهای پیام/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول