اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد بویراحمد خبر داد

راهیابی نمایش «زاویله» به جشنواره منطقه‌ای تئاتر فجر هرمزگان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویراحمد از راهیابی تئاتر زاویله به کارگردانی رضا کرمی به بیست و چهارمین جشنواره منطقه‌ 4 تئاتر فجر در هرمزگان خبر داد.

راهیابی نمایش «زاویله» به جشنواره منطقه‌ای تئاتر فجر هرمزگان

فرشید شهابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: کهگیلویه و بویراحمد در حوزه تئاتر و نمایش، هنرمندان توانمند و با استعدادی دارد که نیاز به حمایت و همراهی هرچه بیشتر مسئولین دارند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویراحمد به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های تئاتر در این شهرستان اشاره کرد و گفت: هنرمندان تئاتر و نمایش شهرستان بویراحمد در برگزاری جشنواره‌های کشوری و منطقه‌ای حائز رتبه‌های برتر شده‌اند که این نشان از ظرفیت بالا در این عرصه است.

شهابی به دلایل برگزاری بیست و چهارمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر فجر در یاسوج اشاره کرد و گفت: به علت میزان علاقه هنرمندان در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد به نمایش و تئاتر و همچنین ظرفیت‌های موجود و موفقیت‌های گذشته در برگزاری جشنواره‌ها، برگزاری این جشنواره به استان ما واگذار شده است.

مسئول کمیته خدمات و پشتیبانی بیست و چهارمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر فجر اذعان کرد: اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بویراحمد با هماهنگی و در راستای اجرای بهتر برنامه‌های این جشنواره مسئولیت حوزه خدمات و پشتیبانی آن را بر عهده گرفته است.

وی مسئولیت این کمیته در برگزاری بیست و چهارمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر فجر را ساماندهی و اسکان عوامل اجرایی گروه‌های برگزیده، پذیرایی، حمل و نقل و اجرای برنامه‌ها در ساعات مشخص شده عنوان کرد.

شهابی در ادامه به نحوه برگزاری این جشنواره اشاره کرد و گفت: برنامه‌های این جشنواره عمدتاً از شش آبان شروع و با نظم و برنامه خاص عوامل اجرایی این جشنواره تا 12 آبان‌ ماه یعنی زمان اختتامیه جشنواره ادامه دارد.

وی اضافه کرد: کمیته خدمات و پشتیبانی شهرستان بویراحمد از هشتم آبان و از ساعت 14 آماده پذیرش و اسکان گروه‌های نمایش استان‌های شرکت‌کننده شده است.

این مسئول به برگزاری جشنواره تئاتر استانی در یاسوج اشاره و اذعان کرد: در این جشنواره که شش گروه هنری شرکت کرده بودند، شهرستان بویراحمد در اجرای نمایش (زاویله) به کارگردانی رضا کرمی حائز رتبه یک استانی شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویراحمد از راهیابی تئاتر «زاویله» به بیست و چهارمین جشنواره تئاتر منطقه 4 فجر خبر داد و گفت: این جشنواره از 17 لغایت 21 آبان ماه به میزبانی هرمزگان برگزار می‌شود که امید است نماینده تئاتر این شهرستان جزو برگزیده‌های جشنواره منطقه 4 باشد.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول