اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با برگزاری جشنواره منطقه‌ای تئاتر فجر صورت گرفت

جدول زمان‌بندی بیست و چهارمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای فجر

خبرگزاری فارس: معاون سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: به همت عوامل اجرایی بیست و چهارمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر فجر، برنامه زمان‌بندی این جشنواره تهیه و توزیع شد.

جدول زمان‌بندی بیست و چهارمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای فجر

مهدی ابدالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی عوامل اجرایی بیست و چهارمین جشنواره تئاتر فجر قصد بر اجرای هر چه بهتر و بیشتر برنامه‌های این جشنواره ملی را داریم.

دبیر اجرایی بیست و چهارمین جشنواره تئاتر فجر منطقه سه کشور گفت: این جشنواره با حضور 15 گروه از هفت استان کشور به میزبانی یاسوج برگزار می‌شود.

ابدالی در ادامه به شرح برنامه زمان‌بندی این جشنواره اشاره کرد و گفت: در روز اول این جشنواره اجرای نمایش «زوو» به نویسندگی و کارگردانی افسانه محمدی از ایلام در پلاتوی حسین پناهی، اجرای نمایش «مجلس سور سوگ ایوب» به نویسندگی و کارگردانی حسین رضایی از بوشهر در پلاتوی یونس آبسالان، نمایش «تئوری دوست داشتن» به نویسندگی اصغر جلیلی و کارگردانی میثم ملازینل از قزوین و اجرای آخر در هشتم آبان «گالیدراک» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا طاهری در پلاتوی حسین پناهی به روی صحنه می‌روند.

وی برنامه روز دوم جشنواره را به شرح زیر عنوان کرد: نمایش «باید امشب بروم» به نویسندگی کامران شهلایی و کارگردانی فاضل حائری یزدی از قم در پلاتوی حسین پناهی، نمایش «خیال» به نویسندگی محمدرضا زندی و کارگردانی مسعود رضی از همدان در آمفی‌تئاتر هنرنما، نمایش «آلرژی» به نویسندگی و کارگردانی آیدا بناکار از فارس، اجرای «خون و خیانت» به نویسندگی و کارگردانی جواد صداقت از بوشهر در پلاتوی حسین پناهی و «خشت خام خانه» به نویسندگی علی اصغری و کارگردانی محمد صمدی از قزوین در آمفی ‌تئاتر هنرنما اجرا می‌شوند.

دبیر اجرایی این جشنواره برنامه‌های اجرایی آخرین روز بیست و چهارمین جشنواره تئاتر فجر را کابوس «کشدار شادی» به نویسندگی ابوالفضل بلغدار و کارگردانی صدیقه مشایخی از قم در پلاتوی حسین پناهی، نمایش «دال» به نویسندگی و کارگردانی مهدی آشوغ از خوزستان در پلاتوی آبسالان عنوان کرد.

ابدالی در ادامه گفت: اجرای نمایش «مرثیه‌ای برای یک مرده» به نویسندگی رسول حق‌جو و کارگردانی مجتبی رستمی‌فر از خوزستان در آمفی تئاتر هنرنما، اجرای «شوق تلخ» به نویسندگی محمد قاسمی و کارگردانی پری بارانی از همدان در آمفی تئاتر هنرنما، نمایش «سوز کمانچه در عصر یخبندان» به نویسندگی و کارگردانی سعید خیراللهی از ایلام در پلاتوی آبسالان و نمایش «خانه شیشه‌ای» به نویسندگی طیبه نیک‌آزاد و کارگردانی علی حیدری از خوزستان بر روی صحنه می‌روند.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول