اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از دیدگاه مردم

«من من من» از اصفهان برترین نمایش جشنواره تئاتر کودک شناخته شد

خبرگزاری فارس: با پایان جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان نمایش «من من من» به کارگردانی امید نیاز از اصفهان برترین نمایش از دیدگاه مردم و داوران شناخته شد و بیشترین جوایز داوران را نیز به خود اختصاص داد.

«من من من» از اصفهان برترین نمایش جشنواره تئاتر کودک شناخته شد

امید نیاز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: این تئاتر داستان پسرکی است که دچار ضعف اعتماد به نفس و نیروی درون است و با خود در سنی دیگر مواجه می‌شود.

وی افزود: پسرک سعی می‌کند با افزایش توانایی‌های فردی  اعتماد به نفس خود را افزایش دهد و در نهایت موفق به پیدا کردن عزت نفس خود می‌شود.

سرپرست گروه نمایشی «نان و عروسک» با بیان اینکه این تئاتر برترین کار جشنواره از دیدگاه مردم و در زمینه‌ای تئاتر نوجوان شناخته شد، گفت: این نمایش برترین جایزه کارگردانی، نمایشنامه‌نویسی، بازیگری و طراحی صحنه را نیز از دیدگاه داوران دریافت کرد.

وی با بیان اینکه در این جشنواره همچنین از طراحی صحنه و لباس و بازیگری کودک تئاتر «دزدان دریایی»  تقدیر شد، گفت: این نمایش داستان دو کودک است که کتاب داستانی را در پارکی پیدا می‌کنند و داستان این دزدان دریایی تنبل و کودن را مطالعه می‌کنند.

وی اضافه کرد: یکی از کودکان تصمیم می‌گیرد که این داستان را از نو بنویسد و دزدها را از حالت کودنی خارج کند بنابراین به درون قصه رفته، با شخصیت‌های داستان دوست می‌شود و آنها را به راهی هدایت می‌کند که توانایی‌های خود را بشناسند تا دیگر در آخر داستان لقب دزد دریایی نداشته باشند.

نیاز با انتقاد از اینکه تئاتر دزد دریایی با وجود قابلیت‌های فراوان جوایز اندکی دریافت کرد، تصریح کرد: از دیدگاه من این تئاتر دچار نامهربانی داوران جشنواره شد چرا که جوایز اندک این تئاتر تعجب همه دوستان را برانگیخته بود و در حالی به جز تقدیر جایزه‌ای به آن تعلق نگرفت که همه سالن در هنگام اعلام تئاترهای برگزیده یک صدا نام این تئاتر را صدا می‌زدند.

وی اضافه کرد: تصور من بر این است که برخی دوستان با من مشکل دارند چرا که تئاتر«من من من» که با همکاری مهدی فرشیدی‌سپهر و به نام ایشان به جشنواره ارائه شده بود، بیشترین جوایز جشنواره تئاتر کودک و نوجوان را کسب کرد و من به عنوان سرپرست این نمایش‌ها فکر می‌کنم اگر «دزدان دریایی» نیز با نام فرد دیگری ارائه می‌شد به طور حتم جوایز خوبی کسب می‌کرد.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول