اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رباط کریم:

راهپیمایی 13 آبان امسال حساس‌تر از سال‌های گذشته است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان رباط کریم گفت: با توجه به افزایش تهدیدهای دشمنان خارجی علیه ایران، راهپیمایی روز 13 آبان امسال نسبت به سال‌های گذشته حساس‌تر است.

راهپیمایی 13 آبان امسال حساس‌تر از سال‌های گذشته است

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینعلی محمدی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رباط کریم اظهار داشت: در تاریخ هر قوم و ملتی، روزهایی به دلیل رخدادهای تاریخی، ملی و مذهبی از جایگاه بالاتری نسبت به روزهای دیگر برخوردار است.

وی تصریح کرد: به عنوان نمونه روز بیست و دوم بهمن‌ماه برای ملت ایران یادآور رهایی از چنگال استبداد و تحقق آرمان‌های دینی و اعتقادی آنها است.

خطیب جمعه شهرستان رباط کریم تصریح کرد: روز سیزدهم آبان‌ماه برای ملت ایران به دلایل متعدد ارزش بیشتری دارد، چرا که در این روز چند رخداد مهم تاریخی به وقوع پیوسته است.

محمدی‌نژاد افزود: در چنین روزی یک نوجوان 13 ساله برای دفاع از وطن، دین و اعتقادات خود اقدامی را انجام داد که هیچ یک از سران کشورهای زورگوی غربی و دشمنان خارجی اسلام و انقلاب قادر به درک و فهم آن نیستند و به همین دلیل بنیانگذار کبیر انقلاب از شهید فهمیده به عنوان رهبر یاد کردند.

وی تاکید کرد: حمله به لانه جاسوسی و رخدادهایی که برای رهبر انقلاب پیش از پیروزی ملت ایران به وقوع پیوست، همگی موجب شده تا روز سیزدهم آبان برای ملت ایران معنی و مفهوم دیگری داشته باشد.

*‌غربی‌ها با دقت مسائل ایران را رصد می‌کنند

خطیب جمعه شهرستان رباط کریم در پاسخ به این پرسش که راهپیمایی روز سیزدهم آبان امسال چه تفاوتی نسبت به ادوار گذشته دارد، گفت: همانطور که اکثر ملت ایران می‌دانند در ماه‌های اخیر کینه و دشمنی غربی‌ها نسبت به ایران به اوج خود رسیده است.

محمدی‌نژاد افزود: غربی‌ها با دقت مسائل داخلی ایران را رصد کرده و به این امید هستند که تحریم‌ها و تهدیدهای آنها در عزم و اراده ملت ایران خللی ایجاد کرده باشد.

وی تاکید کرد: برگزاری باشکوه و پرشور راهپیمایی روز سیزدهم آبان‌ماه امسال به دلیل اینکه به دشمنان خارجی ثابت می‌کند که این تهدیدها اثری بر عزم و ارائه ما نداشته است، از اهمیت بیشتری برخوردار بوده و همه پیروان ولایت باید در این راهپیمایی شرکت کنند.

انتهای پیام/ز20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول