اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون اسکواش:

استان مرکزی قابلیت برگزاری مسابقات بین‌المللی را دارد

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون اسکواش از توانمندی بالای استان مرکزی برای برگزاری مسابقات بین‌المللی اسکواش خبر داد.

استان مرکزی قابلیت برگزاری مسابقات بین‌المللی را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مسعود سلیمانی صبح امروز در حاشیه بازدید از نحوه برگزاری مسابقات اسکواش در اراک اظهار داشت: استان مرکزی طی چند روز برگزاری مسابقات اپن اسکواش قهرمانی کشور نشان داد از قابلیت و توانمندی بالایی برای برگزاری مسابقات داخلی و خارجی برخوردار است.

وی تصریح کرد: اکثر شرکت‌کنندگان در این رقابت‌ها از میزبانی و نحوه برگزاری مسابقات در اراک اظهار رضایت داشتند که این نشان‌دهنده برنامه‌ریزی خوب مسئولان هیئت برگزارکننده این مسابقات است.

رئیس فدراسیون اسکواش با اشاره به کیفیت بالای این دوره از رقابت‌ها خاطر نشان ساخت: با توجه به حضور برترین‌‌های اسکواش کشور در اراک، این مسابقات از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار است که فرصت بسیار مناسبی برای کسب تجربه است.

سلیمانی پیرامون اسکواش بانوان نیز گفت: توجه به ورزش بانوان از برنامه‌های مهم و اولویت‌دار فدراسیون است که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های بسیار خوبی در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز از آمادگی کامل این استان برای برگزاری مسابقات بین‌المللی خبر داد و اظهار داشت: خوشبختانه تمامی زیرساخت‌های لازم برای رشد و توسعه این ورزش در استان وجود دارد و مشکلی برای توسعه این رشته در استان وجود ندارد.

سعید ملکی افزود: این اداره کل آماده است در صورت موافقت فدراسیون میزبانی مسابقات بین‌المللی را بر عهده بگیرد.

گفتنی است شب گذشته مسابقات اپن اسکواش قهرمانی کشور به مرحله نیمه‌نهایی رسید.

در مرحله یک‌چهارم نهایی این مسابقات چهار دیدار در سالن اسکواش مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار شد که طی آن محمدامین عطایی از سد علیرضا سنایی گذشت، عرفان جمشیدی بر سمیع‌الله قاصدآبادی غلبه کرد، محمدحسین جعفری برابر نوید ملک‌ثابت به پیروزی دست یافت و فرزاد شکوهی هم به دلیل حاضر نشدن محمدحسین سنایی پیروز بازی معرفی شد.

بدین ترتیب در مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات فرزاد شکوهی با محمدامین عطایی و عرفان جمشیدی با محمدحسین جعفری دیدار خواهند کرد.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول