اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته پایانی لیگ اسکواش کشور/

خوزستان در صدر لیگ اسکواش قرار دارد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت اسکواش مازندران با اعلام نتایج اولیه هفته پایانی لیگ اسکواش کشور گفت: تیم خوزستان در صدر قرار دارد.

خوزستان در صدر لیگ اسکواش قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید اسماعیل احمدی ظهر امروز در حاشیه مسابقات هفته پایانی لیگ اسکواش کشور اظهار داشت در دور اول این رقابت‌ها، پنج بازی انجام شد که با توجه به نتایج به دست آمده تیم اسکواش خوزستان در صدر این رقابت‌ها قرار دارد.

وی با اشاره به شروع رقابت‌های هفته پایانی لیگ اسکواش از صبح امروز در مرکز استان مازندران خاطرنشان کرد: در دور اول این رقابت‌ها و در مراسم افتتاحیه دو تیم اسکواش اراک و جام‌جم لرستان رو به روی هم قرار گرفتند که تیم اسکواش اراک موفق شد این بازی را با نتیجه سه بر صفر خاتمه دهد.

احمدی ادامه داد: دیگر بازی این دوره از رقابت‌ها بین دو تیم زنجان و فرآورده‌های لبنی لاله مازندران برگزار شد که تیم میزبان موفق شد با نتیجه سه بر صفر حریف زنجانی‌اش را وادار به شکست کند.

رئیس هیئت اسکواش مازندران در ادامه به برتری تیم خوزستان در برابر دیگر تیم جنوبی کشورمان استان فارس اشاره کرد و بیان داشت: برتری تیم اکسین خوزستان در برابر فارس منجر به صدرنشینی این تیم در جدول رقابت‌ها شد.

این مسئول یادآور شد: براساس برنامه‌ریزی مسابقات قرار بود که بازیکنان اسکواش آذربایجان شرقی در این رقابت‌ها برابر تیم گیلان حضور یابند که به دلیل عدم حضور تیم آذربایجان این رقابت سه بر صفر به سود اسکواش گیلان به اتمام رسید.

وی دلیل عدم حضور تیم آذربایجان شرقی در این دوره از رقابت‌ها را وقوع زلزله در این استان عنوان کرد.

رئیس هیئت اسکواش مازندران در پایان یادآور شد: مسابقات هفته پایانی اسکواش لیگ دسته یک کشور براساس برنامه‌ریزی انجام شده در بعد از ظهر امروز در ساری ادامه می‌یابد و تیم‌های برتر این رقابت‌ها فردا مشخص می‌شود.

به گزارش فارس، رقابت‌های دور اول هفته پایانی اسکواش قرار بود بین تیم‌های اسکواش آذربایجان غربی و بازتاب استان فارس برگزار شود که تیم بازتاب فارس در این رقابت‌ها حضور نیافت و تیم اسکواش آذربایجان غربی به دلیل عدم حضور رقیب سه بر صفر برنده اعلام شد.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول