اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

ادارات در جذب و تخصیص اعتبارات کوهبنان فعال‌تر باشند

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان خواستار جذب اعتبارات پیش‌بینی شده ادارات و تخصیص اعتبارات استانی به این شهرستان شد.

ادارات در جذب و تخصیص اعتبارات کوهبنان فعال‌تر باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی صبح امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی این ‌شهرستان اظهار داشت: ما در یک جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم و همه دشمنان اسلام صف کشیده‌اند تا این نظام الهی و مقام معظم رهبری را مورد هجمه قرار دهند.

وی بیان داشت: بر همه مسئولان ادارات لازم است با به کارگیری تمام امکانات و منابع مختلفی که در اختیار دارند کار مردم را در اسرع وقت و بهتر انجام دهند تا موجب رضایت خداوند و مقام معظم رهبری شوند.

متقی عنوان کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، تکلیف همه ما این است که به فرمان ایشان را لبیک گفته و صرفه‌جویی را سرلوحه کار خود قرار دهیم و در استفاده صحیح از ماشین‌آلات‌، روشنایی‌، سوخت و ... شرعا مکلف هستیم.

وی خواستار جذب اعتبارات پیش‌بینی شده ادارات و تخصیص اعتبارات استانی به این شهرستان شد و عنوان کرد: مدیران‌ حجم عملیاتی هر پروژه را به همراه میزان پیشرفت فیزیکی و محل اجرای طرح را به فرمانداری در نخستین فرصت اعلام کنند.‌ 

فرماندار کوهبنان با تبریک عید غدیر خم و خیرمقدم به محمدجارا از کشور ساحل عاج و احمدکان از کشور سنگال که به تازگی از مذهب وهابیت به مذهب شیعه در آمده‌اند از مسئولان ادارات و مردم دعوت به عمل آورد‌ که از نزدیک با این دو‌ دیدار داشته باشند تا بعد از برگشت به کشورشان بتوانند مذهب شیعه را به سایران هم معرفی کنند. 

وی افزود: از نظر شیعه حکومت تنها از آن خدا، پیامبران الهی، ائمه اطهار (ع) و ولی‌فقیه است و هر حاکمی که از جانب خداوند حکم نکند و فرمانش حق نباشد لزوما به باطل حکم کرده است.

متقی تصریح کرد: یک مسلمان برای شناخت وظیفه خود و سلوک به سوی خدا در هر زمان نیازمند پیشوایی است که اسلام‌شناس و فقیه باشد و وی را به سوی خدا راهنمایی کند در غیر این صورت هر‌کس بر اساس تشخیص شخصی‌اش امر دین را تفسیر می‌کند و گمراه می‌شود.

وی گفت: این دو نفر که به مذهب شیعه گرویده‌اند با تحقیق و تفحص به این نتیجه رسیده‌اند که امیر‌المومنان (ع) و ولایت حق است‌ و این افراد به ما یادآوری می‌کنند که بیشتر قدر‌دان نعمت ولایت و رهبری ‌باشیم.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول