اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به خاطر سردسیر بودن خراسان‌شمالی

تخصیص اعتبارات عمرانی خراسان‌شمالی افزایش یابد

خبرگزاری فارس: مدیرکل بودجه استانداری خراسان‌شمالی بر افزایش تخصیص‌ها در اعتبارات عمرانی استان برای بودجه امسال تاکید کرد.

تخصیص اعتبارات عمرانی خراسان‌شمالی افزایش یابد

برات جمالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد گفت: تخصیص اعتبارات عمرانی در اعتبارات 91 تاکنون صرفا 30 درصد بوده است.

وی با اشاره به کوهستانی و سردسیر بودن خراسان‌شمالی افزود: برای تسریع در اجرای پروژه ها وجذب به موقع، اعتبارات لازم است تا میزان تخصیص ها نسبت به هم اکنون افزایش یابد.

مدیرکل بودجه استانداری خراسان‌شمالی اعتبارات استانی برای سال جاری بر اساس قانون بودجه را 740میلیارد ریال و اعتبارات ملی استانی شده را یک هزار و 360میلیارد ریال اعلام کرد.

به گفته وی سال گذشته میزان تخصیص‌ها طی مدت مشابه امسال 60درصد بوده که کمک زیادی را به اجرا و تکمیل پروژه های عمرانی استان کرد.

مدیرکل بودجه استانداری خراسان‌شمالی در عین حال امسال را به لحاظ حجم پروژه‌های قابل افتتاح در استان ویژه برشمرد.

وی اظهار کرد: بخش از این پروژه‌ها در هفته دولت امسال به بهره‌برداری رسیده و بخشی طی هفته دفاع مقدس و بخش زیادی نیز از پروژه‌ها در دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل بودجه استانداری خراسان‌شمالی یادآور شد: به همین منظور تکمیل پروژه‌های نیمه تمام از رویکردهای استان به شمارمی‌رود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول