اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در زنجان اعلام شد

نتایج نهایی مسابقات دانشجویان دختر بسیجی سراسر کشور

خبرگزاری فارس: رئیس ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان نتایج نهایی مسابقات دانشجویان دختر بسیجی سراسر کشور را در زنجان اعلام کرد.

نتایج نهایی مسابقات دانشجویان دختر بسیجی سراسر کشور

عباس بابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: مسابقات تکواندو و تیراندازی دانشجویان بسیجی دختر سراسر کشور در زنجان برگزار شد که پس از دو روز رقابت، نتایج این دوره از مسابقات اعلام شد.

وی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات 400 دانشجو از سراسر کشور حضور داشتند، افزود: این دانشجویان از 17 استان کشور در این مسابقات به رقابت پرداختند.

رئیس ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با اشاره به کسب نخست تیمی رشته تکواندو توسط تیم تهران بزرگ افزود: این تیم با پنج طلا، یک نقره و یک برنز در مجموع با کسب 173 امتیاز به این مقام نائل شد.

وی با بیان اینکه استان آذربایجان‌شرقی در همین رشته با کسب دو مدال طلا و سه برنز به عنوان تیم دوم این رشته معرفی شد، افزود: این تیم با کسب 140 امتیاز در سکوی دوم قرار گرفت.

بابایی از کسب رتبه سوم این دوره از مسابقات در رشته تکواندو توسط استان سمنان خبر داد و گفت: این تیم با کسب دو مدال برنز و دو مدال نقره با 30 امتیاز در سکوی سوم قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در همین رشته استان قزوین با یک طلا چهارم شد، افزود: از استان زنجان نیز خانم گورگانی در رشته انفرادی تکواندو سوم شد.

رئیس ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با اشاره به برگزاری مسابقات تیراندازی دانشجویان بسیجی دختر در این دوره از مسابقات تصریح کرد: در مجموع تفنگ و تپانچه تیم تهران بزرگ با کسب یک هزار و 101 امتیاز در سکوی نخست این دوره از مسابقات قرار گرفت.

وی با بیان اینکه استان همدان با کسب یک هزار و 74 امتیاز مقام دوم را از آن خود کرد، افزود: تیم تهران نیز با کسب یک هزار و 70 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول