اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدافع کرمانی تیم فوتبال استقلال اهواز:

دلال‌ها موجب دوری بازیکنان شایسته می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدافع کرمانی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: دلال‌ها بازیکنان مد‌نظر خود را به تیم‌ها تحمیل می‌کنند و این مسئله موجب شده تا بازیکنانی که شایستگی و لیاقت بازی در تیم‌های برتر و بهتر را دارند بیرون از گود بنشینند.

دلال‌ها موجب دوری بازیکنان شایسته می‌شوند

شهاب شهداد‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان‌ اظهار داشت: تجربه خوبی از حضور در لیگ برتر و دسته اول فوتبال کشور به دست آوردم، اما در این فصل از مسابقات زمانی که قصد برگشت به تیم مس کرمان را داشتم، عده‌ای که از فوتبال سر رشته‌ای نداشتند، مانع این کار شدند.  

وی افزود:‌ دلال‌ها با ‌نفوذی که در فوتبال ما کرده‌اند قبل از هر چیز بازیکنان مد‌نظر خود را به تیم‌ها تحمیل می‌کنند و این مسئله موجب شده تا بسیاری از بازیکنانی که شایستگی و لیاقت بازی در تیم‌های برتر و بهتر را دارند بیرون از گود بنشینند. 

شهدادنژاد در مورد تیم استقلال اهواز گفت: تیم جوانی داریم، بازیکنان تیم تجربه زیادی ندارند، اما با توجه به این شرایط  بازیکنان تیم در همه مسابقات با تعصب و غیرت خاصی برای موفقیت تیم تلاش کرده‌اند در چند دیدار همین کم‌تجرگی موجب شده تا نتایج مسابقات را در دقایق پایانی از دست دهیم.

وی با بیان اینکه مسئولان‌ ورزش کرمان ارزش و جایگاه‌ بازیکنان پرورش یافته فوتبال این استان را نمی‌دانند، گفت: قصد بی‌احترامی به هیچ‌کس را ندارم،‌ چرا باید تعداد زیادی از سرمایه‌های فوتبال استان کرمان به دلیل کج‌سلیقگی‌ها و عدم توانایی‌های تصمیم‌گیری‌های مدیریتی فوتبال خود را در بیرون از استان کرمان دنبال کنند. 

مدافع میانی استقلال اهواز تصریح کرد: بازیکنان بومی ‌تعصب و عرق بیشتری به نسبت بازیکنان غیر‌بومی به پیراهن مس دارند، جایگاه آنها حضور در لیگ یک و یا سایر لیگ‌های کشور نیست.

وی با بیان اینکه استقلال اهواز در پایان هفته هفتم لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور با کسب پنج امتیاز از هفت بازی خود در جایگاه یازدهم جدول رده‌بندی مسابقات گروه «الف» این مسابقات جای دارد، گفت: مسئولان این باشگاه بیش از هر چیز به فکر حفظ جایگاه این تیم در لیگ دسته اول کشور هستند.

‌انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول