اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نیکشهر خبر داد

اختصاص 43 میلیارد ریال برای عمران قصرقند

خبرگزاری فارس: فرماندار نیکشهر گفت: در سال‌جاری برای عمران و آبادانی بخش قصرقند، 43 میلیارد ریال اختصاص پیدا کرده است.

اختصاص 43 میلیارد ریال برای عمران قصرقند

به گزارش خبرگزاری فارس از نیکشهر، صاحب‌گل صالحی شامگاه چهارشنبه در جمع معتمدان، علما، ریش سفیدان، شوراها و دهیاران بخش قصرقند اظهار داشت: در طول سه دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی، اقدامات و فعالیت‌های عمرانی خوبی در بحث محرومیت‌زدایی و آبادانی هر چه بهتر جای جای نقاط ایران اسلامی انجام شده است که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: توجه دولت در مناطق محروم به ویژه این استان و شهرستان نیکشهر ستودنی است.

فرماندار نیکشهر ادامه داد: مهم‌ترین و بالاترین نعمت، امنیت است و نقش معتمدین و علما در برقراری امنیت بسیار مؤثر بوده و تعامل آنان با فرمانداری سبب شده تا شهرستان از رشد شاخص‌های امنیتی بالایی برخوردار شود.

صالحی بیان کرد: امسال برای عمران و آبادانی بخش قصرقند، 43 میلیارد ریال اختصاص پیدا کرده است که برای اجرای پروژه‌های عمرانی، راهسازی، بهداشتی و آموزشی هزینه خواهد شد.

وی از مهم‌ترین خواسته‌های مردم بخش قصرقند، احداث راه دهستان ساربوگ به پیرسهراب دشتیاری، تسریع در احداث پل قصرقند بر روی رودخانه کاجو، ساخت مدرسه خانه بهداست، راه‌اندازی دانشکده کشاورزی با توجه به استعداد درخشان در زمینه کشاورزی بخش قصرقند، تسریع در احداث جاده به روستای حوزه حاشیه رودخانه کاجو، آغاز احداث سد مخزنی قصرقند و اختصاص اعتبار مناسب به آن، تسریع در اجرای راه قصرقند به دهستان تلنگ و شارک از محور بیچند، بهسازی و روکش راه‌های روستایی عنوان کرد.

فرماندار نیکشهر افزود: به زودی مسائل و مشکلات بررسی و پیگیری‌های لازم صورت خواهد گرفت و اقدامات خوبی برای رضایتمندی مردم انجام خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی بخش قصرقند نیز در این جلسه از فرماندار خواست به مسائل و مشکلات بخش قصرقند توجه ویژه داشته باشد.

عبدالله رئیسی گفت: سال‌ها بحث ارتقای بخش قصرقند به شهرستان مطرح است، ولی اقدام چندانی انجام نشده و هنوز قصرقند با بیش از 70 سال قدمت همچنان بخش است و لازم است مسئولان در این زمینه اقداماتی انجام دهند.

عضو شورای اسلامی شهر قصرقند هم خواستار توجه به شهر و شهرداری شد و اختصاص اعتبار برای اجرای پروژه‌های عمران شهری را خواستار شد.

محمد انور چاکرزهی همچنین بر استقرار پلیس راهنمایی و رانندگی، کنترل ترافیکی، افتتاح شعبه اقماری تأمین اجتماعی، کنترل بازار و گران‌فروشی، جمع‌آوری معتادان و فروشندگان خرده فروش مواد مخدر کراک کریستال از سطح شهر مورد تأکید قرار داد.

وی همچنین خواستار سنددار کردن زمین‌های شهر قصرقند شد.

عضو شورای اسلامی شهر قصرقند از مسئولان خواست زمین‌های روستای پاسک قصرقند را تعیین تکلیف کرده تا مشکلاتی به وجود نیاید و مانند روستای کمب چابهار خانه‌های مردم تخریب نشود.

معتمدین و علما و شوراها بار دیگر آمادگی خویش را برای دفاع از دستاوردهای نظام اعلام کردند.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول