اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیته داوران هیئت فوتبال مازندران:

داوران مازندرانی در لیگ برتر فوتبال سوت می‌زنند

خبرگزاری فارس: عضو کمیته داوران هیئت فوتبال مازندران از قضاوت داوران مازندرانی در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور خبر داد.

داوران مازندرانی در لیگ برتر فوتبال سوت می‌زنند

محمدرضا حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: هفته هفتم این رقابت‌ها که روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفتم و هشتم شهریور برگزار می‌شود، از سوی کمیته داوران فدراسیون دو داور و دو نماینده داوری و فدراسیون از مازندران حضور دارند.

وی گفت: در بازی دو تیم نفت تهران و ذوب‌آهن اصفهان که در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار می‌شود، اشکان خورشیدی از داوران مازندران به عنوان داور وسط قضاوت این بازی مهم را بر عهده دارد.

حسین‌زاده افزود: در کنار قضاوت خورشیدی به عنوان داور وسط رضا عادل از مازندران به عنوان داور چهارم در بازی نفت تهران و ذوب آهن اصفهان نیز حضور دارد.

عضو کمیته داوران هیئت فوتبال مازندران در ادامه از حضور نماینده داوری و فدراسیون از مازندران در این هفته خبر داد و یادآور شد: غلامرضا بهروان سرپرست سازمان لیگ فدراسیون فوتبال و رئیس هیئت فوتبال مازندران به عنوان ناظر داوری فدراسیون شهرآورد مهم بازی دو تیم داماش گیلان و ملوان بندرانزلی که در ورزشگاه عضدی رشت برگزار می‌شود را بر عهده دارد.

وی همچنین از حضور ناظر فدراسیون از مازندران در این هفته خبر داد و افزود: غلامحسین بهنیا نیز به عنوان ناظر بازی از سوی فدراسیون در دیدار دو تیم سپاهان اصفهان و فجر شهید سپاسی شیراز که در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار می‌شود نیز حضور دارد.

حسین‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: در فصل جاری لیگ برتر و لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور حدود 10 داور وسط، کمک و ناظر از مازندران فوتبال کشور را قضاوت می‌کنند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول