اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

نخستین جلسه کمیته داوران هیئت فوتبال برگزار شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان گفت: امروز نخستین جلسه کمیته داوران هیئت فوتبال در محل هیئت فوتبال استان اصفهان برگزار شد.

نخستین جلسه کمیته داوران هیئت فوتبال برگزار شد

علی اکبر ابرقویی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: نخستین جلسه کمیته داوران هیئت فوتبال امروز و از ساعت7:30 در محل دفتر ریاست هیئت فوتبال و با حضور اسماعیل صفیری، رضا دهقان، ایرج نظری، رسول احمدی و زهرا سرجویی برگزار شد.

وی ضمن ارزیابی مثبت عملکرد واحد داوران در سال‌های اخیر اظهار کرد: در ده سال گذشته کارهای قابل قبول زیادی در واحد داوران انجام شد که رشد چهار برابری داوران فعال در کشور و آمادگی جسمانی بالای داوران و موفقیت همه آنها در تست‌های معرفی به کشور از شاخص‌ترین این فعالیت‌ها است.

رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم با تشکیل کمیته داوران و تزریق افکار داوران نخبه روند روبه رشد داوری را سرعت و تعداد داوران در مسابقات کشوری و بالاخص داوران بین‌المللی که همیشه مد نظر بوده را ارتقا ببخشیم.

وی در ادامه به سخنان اسماعیل صفیری مسئول کمیته داوران اشاره کرد و افزود: وی فعالیت‌های انجام شده در این مدت را مثبت ارزیابی و تصریح کرد انتظار داریم بتوانیم با برگزاری جلسات کمیته داوران با رشد روز افزون داوری در استان روبرو شویم، همچنین بر روی مباحثی مانند آموزش داوران و تربیت مدرسان و ناظران داوری خوب به عنوان اولویت کاری کمیته داوران تاکید کرد.

ابرقویی‌نژاد همچنین در پایان سخنانش بر روی مباحثی همچون، آموزش داوران و تربیت مدرسان و ناظران داوری خوب به عنوان اولویت کاری کمیته داوران تاکید کرد.

وی تاکید کرد: در پایان این جلسه رضا دهقان مسئول دپارتمان داوری هیئت فوتبال انتصاب اسماعیل صفیری را به عنوان مسئول کمیته داوران مثبت قلمداد کرد و اظهار کرد: این انتصاب کمک بزرگی به رشد داوری استان می‌کند و به نظرم همیشه چند فکر بهتر از یک فکر می‌توانند تصمیم گیری کنند.

این رئیس در پایان افزود: جلسه بعدی اعضای کمیته داوران در تاریخ 26 تیرماه در محل آموزش‌های تخصصی هیئت فوتبال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول