اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران خبر داد

برگزاری دوره‌ آموزشی داوری فوتبال آقایان در گچساران

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران از برگزاری دوره‌های آموزشی داوری فوتبال آقایان و مربیگری شنای بانوان در این شهرستان خبر داد.

برگزاری دوره‌ آموزشی داوری فوتبال آقایان در گچساران

اسماعیل پناهپوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: دوره ارتقای داوری فوتبال درجه یک به ملی با شرکت 27 نفر از استان‌های خوزستان، بوشهر، فارس، کرمانشاه و کهگیلویه و بویراحمد در گچساران در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه این دوره به مدت دو روز به طول می‌انجامد، یادآور شد: این دوره آموزشی زیر نظر مدرس اعزامی فدراسیون فوتبال اسماعیل صفیری‌زاده برگزار شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران عنوان کرد: در پایان دوره آموزشی ذکر شده به افراد برگزیده مدرک درجه ملی اعطا می‌شود که امیدواریم این کلاس‌های آموزشی سبب ارتقای سطح داوری شهرستان و به دنبال آن استان شود.

پناهپوری در خصوص وضعیت داوری گچساران گفت: متأسفانه از داوران شهرستان حمایتی نمی‌شود و این وضعیت برای آینده این قشر مناسب نیست و باید فکری به حال آن کرد.

وی تأکید کرد: ضروری است که از داوران شهرستان گچساران برای درخشش آنان در سطح کشور حمایت جدی شود و فضایی مناسب برای آینده کاری آنان فراهم شود.

رئیس ورزش و جوانان گچساران عدم حمایت و نبود کلاس‌های آموزشی همراه با علم روز را از مهم‌ترین دغدغه‌های داوران دانست و افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی تأثیر بسزایی در روند کار داوران دارد و با برگزاری این دوره‌ها می‌توان آینده داوری شهرستان و استان را تضمین کرد.

پناهپوری بیان کرد: گچساران ظرفیت مناسبی در بحث داوری دارد و این شهرستان حرف‌های زیادی برای گفتن در این رشته در سطح کشور دارد که با حمایت از آن می‌توان داوران خوبی به کشور معرفی کرد.

وی همچنین از برگزاری یک دوره کلاس مربیگری شنا درجه دو ویژه بانوان در گچساران خبر داد و افزود: تعداد 20 نفر از استان‌های فارس، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد به مدت هشت روز در این دوره شرکت دارند.

رئیس ورزش و جوانان گچساران با بیان اینکه این دوره برای اولین بار است که در این شهرستان برگزار می‌شود، ادامه داد: این دوره آموزشی زیر نظر مدرس اعزامی فدراسیون شنا خانم زینت نیک‌آئین در حال برگزاری است که این کلاس آموزشی 11 آبان‌ماه به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول