اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کمیته داوران هیئت فوتبال مازندران خبر داد

حضور 13 داور مازندرانی در کلاس لیگ برتر فوتبال

خبرگزاری فارس: سرپرست کمیته داوران هیئت فوتبال مازندران از حضور 13 داور فوتبال و فوتسال مازندران در کلاس توجیهی لیگ برتر باشگاه‌های کشور خبر داد.

حضور 13 داور مازندرانی در کلاس لیگ برتر فوتبال

حمید رسولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: تا آغاز فصل جدید رقابت‌های فوتبال و فوتسال باشگاه‌های کشور کمتر از دو هفته فرصت باقی است که به همین منظور کمیته داوران فدراسیون فوتبال کلاس توجیهی داوران را برگزار می‌کند.

وی گفت: مازندران همواره در لیگ‌های مختلف فوتبال و فوتسال کشور داوران خوبی به کشور معرفی و مطرح کرده که شاهد قضاوت‌های خوبی از جانب آنها بودیم.

سرپرست کمیته داوران هیئت فوتبال مازندران افزود: در حال حاضر برای قضاوت در فصل جدید لیگ برتر کشور از بین 13 داور چهار داور فوتبال، پنج داور فوتسال و چهار داور فوتبال ساحلی آقایان و بانوان به کلاس توجیهی دعوت شدند.

رسولی یادآور شد: اشکان خورشیدی، رضا عادل، بهرام کیانی و علی‌اکبر عظیم‌نژاد به عنوان چهار داور مازندرانی در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برای فصل جدید قضاوت خواهند کرد.

وی از حضور پنج داور مازندرانی برای قضاوت در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور خبر داد و افزود: محمود نصیرلو، امیرحسین ملکی، بهلول اسحاقی، ایمان غلامی و امید سهرابی به عنوان داوران مازندرانی در این رقابت‌ها هستند.

سرپرست کمیته داوران هیئت فوتبال مازندران یادآور شد: علی‌اصغر یعقوبی و مجید کابلی در قسمت آقایان و لیلا خویی و مریم تمدنی در بخش بانوان نیز به عنوان چهار داور فوتبال ساحلی از مازندران برای قضاوت درلیگ برتر کشور هستند.

این مسئول از حضور مدرس مازندرانی در فوتبال ساحلی کشور اشاره کرد و گفت: حسن کیومرثی که سال گذشته در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به عنوان داور قضاوت می‌کرد، در سال جاری به عنوان مدرس در فدراسیون فعالیت می‌کند.

رسولی متذکر شد: کلاس توجیهی داوران لیگ برتری فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور روزهای 20 تا 30 تیر در محل آکادمی فدراسیون فوتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران با حضور تمام داوران برگزیده شده برگزار می‌شود.

وی در پایان اذعان داشت: محمود نصیرلو از داوران بین‌المللی مازندران به عنوان نماینده ایران در رقابت‌های فوتسال جام باشگاه‌های آسیا در کویت مشغول قضاوت است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول