اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال:

اسامی داوران بین‌المللی فوتبال به زودی اعلام می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال از معرفی اسامی داوران بین‌المللی فوتبال در آینده‌ای نزدیک خبرداد.

اسامی داوران بین‌المللی فوتبال به زودی اعلام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، کمیته داوران فوتبال استان مازندران نشان داد در این چند سال البته به لطف هماهنگی در هیئت فوتبال جوانان زیادی به این عرصه وارد شدند.

در این میان اشکان خورشیدی داور ملی و مازندرانی نشان داد که قضاوت‌های بی‌نقصی را داشته لذا تمامی بازی‌ها که از دید کارشناسان بازبینی می‌شود نمره مثبت را کسب کرده است.

در روز گذشته نام این داور مازندرانی به عنوان الیت بین‌الملل اعلام شد که متاسفانه بعضی از رسانه‌ها در کمال کم لطفی نسبت به سهمیه مازندران شروع به اعتراض ‌ای بی مورد کردند که البته با قاطعیت دپارتمان داوری این انتخاب انجام می‌شود.

کمیته داوران استان مازندران با وجود اشکان خورشیدی، رضا عادل، سید وحید کاظمی فصل فوتبالی پرکاری را خواهند داشت لذا این جوانان سرمایه‌های این کشور مخصوصا استان محسوب می‌شوند و با توجه به پتانسیل‌های اینچنینی باید توجه فوق‌العاده‌ایی به این عزیزان داشت.

فوتبال در چند سال اخیر یک صنعت محسوب شده و توجه بسیار زیادی به این معقوله شده ولی بیایم یک جستجویی در قراردادهای آنچنانی بازیکنان داشته باشیم می‌بینیم که یک داور یک صدم بازیکن را دریافت نمی‌کند و بیشتر در روی این قشر زوم می‌شود چرا که با یک دید باید نظری را اعلام کند تا حقی از کسی ضایع نشود.

امیدواریم مسئولین باید نسبت به جامعه داوری و پیشکسوتان این جامعه نگاه ویژه‌ای داشته باشد.

حسین عسگری رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری در این زمینه گفت: نخستین نشست این دپارتمان با حضور داوران مطرحی چون اصفهانیان، غیاثی، صفیری و مرادی در حالی برگزار شد که در زمینه موارد مختلف داوری به بحث و تبادل نظر پرداختیم.

وی افزود: از نکات مهمی که در این جلسه وجود داشت اعلام اسامی داوران بین‌المللی بود که هفته آینده اسامی آنها اعلام می‌شود.

عسگری بیان کرد: در آینده خواهیم دید که حضور این داوران، تاثیر مثبت و خوبی بر روند داوری و عملکرد داوران خواهد گذاشت.

وی در مورد انتخاب داوران به عنوان داور بین‌المللی گفت: معیار ما عملکرد، آشنایی به قوانین داوری روز فوتبال، فیزیک بدنی، آگاهی به زبان و شخصیت و رفتار یک داور است که بر مبنای آن در طول هفت هفته‌ای که گذشت، داوران را زیر نظر داشته و برترین‌ها را انتخاب کردیم.

انتهای‌پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول