اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کمیته داوران هیئت فوتبال مازندران:

داوران مازندرانی در هفته نخست لیگ برتر فوتبال کم اشتباه بودند

خبرگزاری فارس: سرپرست کمیته داوران هیئت فوتبال مازندران از قضاوت خوب داوران استان در هفته نخست لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور خبر داد.

داوران مازندرانی در هفته نخست لیگ برتر فوتبال کم اشتباه بودند

حمید رسولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: در هفته نخست لیگ برتر فوتبال کشور سه داور مازندرانی کم اشتباه بودند و قضاوت خوبی در لیگ داشتند.

وی گفت: اشکان خورشیدی که به عنوان داور وسط بازی دو تیم تهرانی نفت و راه آهن را بر عهده داشت، قضاوت بسیار خوبی داشت.

سرپرست کمیته داوران هیئت فوتبال مازندران تصریح کرد: خورشیدی در نتیجه بازی هیچ نقشی نداشت و قضاوت عادلانه‌ای را در زمین مسابقه پیاده کرد. 

رسولی همچنین از حضور دو کمک داور مازندرانی در هفته نخست لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور خبر داد و بیان داشت: بهرام کیانی و رضا عادل به عنوان دو کمک داور خوب کار کردند.

این مسئول گفت: در بازی دو تیم استقلال تهران و آلومینیوم هرمزگان که در استادیوم آزادی تهران برگزار شد، بهرام کیانی به عنوان کمک دوم سید احمد صالحی که قضاوت این بازی را بر عهده داشت، همراهی می‌کرد.

وی همچنین از حضور دیگر کمک داور مازندرانی در هفته نخست لیگ برتر فوتبال کشور خبر داد و افزود: رضا عادل در دیدار دو تیم صبای قم و پیکان قزوین به عنوان داور چهارم، در قضاوت محسن ترکی که داوری این بازی را بر عهده داشت همراهی می‌کرد.

رسولی از حضور غلامرضا بهروان به عنوان ناظر داوری و نماینده فدراسیون در بازی دو تیم استقلال تهران و آلومینیوم هرمزگان خبر داد و متذکر شد: به طور حتم با توجه به قضاوت خوب داوران مازندرانی در هفته‌های آینده هم شاهد درخشش این داوران در لیگ برتر فوتبال کشور خواهیم بود.

این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: از مهم‌ترین هدف‌های کمیته داوران هیئت فوتبال مازندران برگزاری کلاس توجیهی داوری است که داوران زیادی از سراسر استان برای حضور در درجات بالاتر در این کلاس حضور می‌یابند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول