اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

حضور داوران فوتبال مازندرانی در لیگ برتر

خبرگزاری فارس: داوران مازندرانی در لیگ برتر فوتبال کشور سوت می‌زنند.

حضور داوران فوتبال مازندرانی در لیگ برتر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، برای انجام بازی‌های مختلف لیگ فوتبال کشور در این هفته از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال چندین داور مازندرانی قضاوت خواهند کرد.

در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور یک داور وسط و یک کمک داور مازندرانی از سوی فدراسیون انتخاب شدند.

اشکان خورشیدی داور بین‌المللی ساروی از سوی کمیته داوران فدراسیون به عنوان قاضی میدان بازی بین دو تیم صنعت نفت آبادان و مس کرمان که در روز چهارشنبه دهم آبان در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود، انتخاب شد.

همچنین از این مسابقات رضا عادل به عنوان داور چهارم بازی صبای قم و فولاد خوزستان که در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود، انتخاب شد.

در دیگر بازی‌ها نیز علی‌اصغر یعقوبی به عنوان سرداور لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور هشتم آبان در ورزشگاه تیران اصفهان قضاوت بازی دو تیم شهرداری تیران و موج گناوه را برعهده دارد.

از همین مسابقات نیز دو داور دیگر مازندرانی به نام‌های علی حاجی‌پور و مجید کابلی به عنوان داوران سوم و چهارم قضاوت بازی دو تیم ملوان بندرگز و شهرداری تبریز از سر رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور را برعهده دارند.

از هفته سوم لیگ برتر فوتبال نونهالان کشور نیز اسماعیل احمدی به عنوان داور وسط و یاسر نوربخش به عنوان کمک داور اول، بازی دو تیم پدیده ساری و شموشک نوشهر که در زمین ورزشی تیرکلا ساری برگزار می‌شود را برعهده دارند.

همچنین از این مسابقات امیر وردیان به عنوان قاضی میدان و دانیال باشنده و آرمان سمیعی به عنوان کمک‌های اول و دوم بازی دو تیم متین بابل و هدف بابلسر را قضاوت خواهند کرد.

در لیگ برتر فوتبال نوجوانان نیز علیرضا هدایتی به عنوان داور وسط و احمد مشک‌آبادی به عنوان کمک دوم در بازی دو تیم متین بابل و دانش فریدونکنار حضور دارند.

به گزارش فارس، کمیته داوران هیئت فوتبال مازندران از کمیته‌های برتر فدراسیون محسوب می‌شود که داوران زیادی را به فوتبال کشور در رده‌های مختلف سنی معرفی کرده است.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول