اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گرمی:

پدافند غیرعامل مقاومت مردمی را در برابر تهدیدات افزایش می‌دهد

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گرمی گفت: آموزش پدافند غیرعامل موجب افزایش مقاومت مردمی در برابر تهدیدات دشمن می‌شود.

پدافند غیرعامل مقاومت مردمی را در برابر تهدیدات افزایش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از آموزش و پرورش شهرستان گرمی، ولی‌الله بدری در جلسه ستاد پدافند غیرعامل آموزش و پرورش گرمی با گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل اظهار داشت: پدافند غیرعامل به دفاع غیرمسلحانه در برابر دشمن با کمترین خسارت اطلاق می‌شود و همه باید با مفاهیم آن آشنا شوند.

وی اهداف پدافند غیرعامل را ایمن‌سازی مراکز حیاتی، تقویت و افزایش مقاومت مردمی در مقابل تهدیدها، تامین نیازهای ضروری٬ تداوم اداره شهر و به حداقل رساندن تاثیر تهدیدها در مردم دانست.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرمی نیز در این جلسه پدافند غیرعامل را موثرترین دفاع در مقابل دشمن ذکر کرد و بر آموزش صحیح و علمی آن در مدارس این شهرستان تاکید کرد.

ترحم رستمی اظهار امیدواری کرد آموزش علمی پدافند غیرعامل روحیه مقاومت در برابر تهدیدات احتمالی را در جامعه افزایش بدهد.

همچنین در این جلسه فرماندار شهرستان گرمی نیز با اشاره به اهمیت علم و دانایی آموزش و پرورش را زیربنای توسعه کشور دانست.

محمود علایی زنگیر یادآور شد: سوگند خداوند به قلم در کتاب آسمانی قرآن کریم دلیل واضحی بر اهمیت تعلیم و تربیت است.

وی با اشاره به سالروز شهادت شهید مرحمت بالازاده یاد این شهید والامقام را گرامی داشت و انگوت را به عنوان زادگاه آن دانش‌آموز شهید خطه‌ای شهیدپرور و ولایتمدار دانست.

فرماندار شهرستان گرمی همچنین با مهم دانستن مقابله با بلایای طبیعی خواستار توجه و رسیدگی به استحکام فضاهای آموزشی بخش انگوت شد.

علایی زنگیر تفاهم و وحدت رویه مسئولان ادارات این بخش را در راستای تحقق مصوبات شورای آموزش و پرورش انگوت مثبت ارزیابی کرد.

این مسئول مقاوم‌سازی فضاهای آموزشی انگوت با هدف کاهش خسارات حوادث طبیعی احتمالی ضروری دانست و بر تلاش مضاعف مسئولان برای محرومیت‌زدایی از این بخش تاکید کرد.

فرماندار شهرستان گرمی با اشاره به مشکل ایاب و ذهاب دانش‌آموزان مقطع سوم ابتدایی انگوت در مراجعه به استخر شنای گرمی ٬ احداث استخر شنا در بخش انگوت را ضروری ذکر کرد.

علایی زنگیر در پایان سخنان خود همچنین از در حال احداث بودن مدارس 12کلاسه انگوت و پنج کلاسه دهستان قره‌آغاج این بخش خبر داد و با اشاره به نیاز انگوت به فضای آموزشی خواستار تسریع در تکمیل این پروژه‌ها شد.

انتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول