اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره‌کل پدافند غیرعامل قزوین:

پدافند غیرعامل راهکار دفع تهاجمات است

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل استان قزوین گفت: پدافند غیرعامل نقش مهمی در کاهش خسارات داشته و یکی از راهکار‌های خنثی نمودن تهدیدات دشمنان است.

پدافند غیرعامل راهکار دفع تهاجمات است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، فرج‌الله فصیحی رامندی صبح امروز در همایش پدافند غیرعامل که در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: براساس منویات مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا از تاریخ ششم لغایت دوازدهم آبان‌ماه هفته گرامیداشت پدافند غیرعامل در سطح کشور نامگذاری شده است.

وی افزود: برای خنثی نمودن تهدیدات پدافند غیرعامل به عنوان یکی از راهکارهای اساسی مورد توجه مسئولان نظام و در رأس آنها مقام معظم رهبری است.

فصیحی‌رامندی با بیان اینکه پدافند غیرعامل به نوعی پشتوانه اقتدار ملی است، عنوان کرد: اقدامات اجرایی پدافند غیرعامل از مهم‌ترین ابزارهای بازدارندگی بوده که مخاطرات و آسیب‌ها را کاهش داده و به عنوان فطری‌ترین عنصر دفاعی بشر در برابر تمام حوادث مطرح است.

سرپرست اداره‌‌کل پدافند غیرعامل استان قزوین پایدار‌ترین و ارزان‌ترین روش دفاع از کشور را پدافند غیرعامل دانست و گفت: تهیه طرح‌های جامع پدافند غیرعامل در برابر سلاح‌های غیرمتعارف نظیر هسته‌ای، میکروبی و شیمیایی به عنوان عاملی مهم در تمامی عرصه‌های یاد شده، می‌تواند پایه‌های مقاومت کشور را در برابر خطرات احتمالی‌ تضمین کند‌.

وی سطح آگاهی مردم در این زمینه را امری بسیار ضروری دانست و تصریح کرد: در هنگام خطرات بیشترین کمک را مردم می‌کنند بنابراین بالا بردن سطح دانش و توانمندسازی آنها می‌تواند توان پایداری و مقاومت ملی را افزایش دهد.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول