اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش کرمان:

پدافند غیرعامل باید به فرهنگ تبدیل شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: پدافند غیرعامل باید به یک فرهنگ در جمهوری اسلامی تبدیل شود.

پدافند غیرعامل باید به فرهنگ تبدیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ابراهیم شیخ‌بهایی پیش از ظهر امروز در رزمایش پدافند غیرعامل هنرستان پسرانه تختی اظهار داشت: برگزاری پدافندهای غیرعامل به سمتی پیش می‌رود که به زودی به یک فرهنگ تبدیل شود.

وی بیان داشت: در ستاد پدافند غیرعامل نیز مسئولیت آموزش و پرورش را در زمینه آموزش و پژوهش مشخص کرده‌اند تا آموزش‌های لازم برای نحوه آمادگی و مقابله با بحران را ارائه دهد.

شیخ‌بهایی عنوان کرد: آموزش و پرورش در این راستا وظیفه سنگینی به عهده دارد و حوزه پژوهش و برنامه‌ریزی ما مشغول به کار هستند.

 مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حسین فهمیده ابراز داشت: هشتم آبان ماه را یوم‌الله نامیده‌اند به دلیل اینکه سرنوشت بشر در این روز تغییر کرد.

شیخ‌بهایی افزود: به فرموده امام خمینی (ره) شهید فهمیده نشان داد که یک نوجوان نیز می‌تواند رهبر باشد، این نوجوان الگوی نظام را تغییر داد و افکار همه را دگرگون کرد.

الیاس بازگیر مدیرکل پدافند غیرعامل استان کرمان نیز در این آیین اظهار داشت: اگر بحث پدافند را تنها در آموزش و پرورش به اجرا بگذاریم، بسیاری از مسائل قابل اجرا و رفع است.

وی بیان داشت: تجهیز آموزشگاه‌ها به امکانات بحران کمک زیادی به کاهش خسارات در زمان حادثه می‌کند.

بازگیر عنوان کرد: محور اصلی پدافند غیرعامل تهدید است که در ابتدا باید نوع تهدید را شناخت، زیرا تهدیدات همیشه در حال تغییر هستند و شناخت آن توان مقابله به مثل را بالا می‌برد.

انتهای پیام/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول