اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زودی برگزار می‌شود

نخستین همایش علمی و تخصصی پدافند غیرعامل در شیراز

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل استان فارس گفت: نخستین همایش علمی و تخصصی پدافند غیرعامل با محوریت بیولوژیک و با مشارکت دستگاه‌های اجرایی استان فارس به زودی در شیراز برگزار می‌شود.

نخستین همایش علمی و تخصصی پدافند غیرعامل در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، سید محمدرضا نجفی با اشاره به نامگذاری هفته پدافند غیرعامل در کشور و توجه ویژه مقام معظم رهبر(مدظله‌العالی) به این موضوع، اظهار داشت: تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های منسجمی برای نیل به اهداف کوتاه‌مدت و بلندمدت پدافند غیرعامل انجام شده است و در همین راستا نیز ما تلاش می‌کنیم تا با بهره‌گیری از مبانی طراحی شده، به سرعت قابل قبولی در تحقق اهداف پدافند غیرعامل دست یابیم.

سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل استان فارس خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه پدافند غیرعامل و برگزاری رزمایش با همکاری دستگاه‌های امنیتی و امدادی از جمله فعالیت‌های انجام شده در هفته پدافند غیرعامل است و در این راستا نیز نخستین همایش علمی و تخصصی پدافند غیرعامل با محوریت بیولوژیک و با مشارکت دستگاه‌های اجرایی استان فارس به زودی در شیراز برگزار می‌شود.

وی افزود: حفاظت و حراست از زیرساخت‌های خدماتی و امنیتی از مهم‌ترین اهداف اداره کل پدافند غیرعامل به شمار می‌رود و همچنان تلاش می‌کنیم تا با بهره‌گیری از توان تمام دستگاه‌های اجرایی و مشارکت مردمی، به نتایج موثری در بخش پدافند غیرعامل استان فارس برسیم.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول