اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بروجرد:

پدافند غیرعامل با توجه به موقعیت کشور اهمیت بسزایی دارد

خبرگزاری فارس: معاون فرمانداری بروجرد گفت: با توجه به موقعیت ویژه‌ای که کشور دارد، پدافند غیرعامل اهمیت بسزایی دارد.

پدافند غیرعامل با توجه به موقعیت کشور اهمیت بسزایی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، بیژن داوودی ظهر امروز در جلسه کمیته پدافند غیرعامل که در محل فرمانداری بروجرد برگزار شد، گفت: دشمنان برای از بین بردن زیرساخت‌ها وقت تعیین می‌کنند و انگیزه هم برای انجام این کار دارند، ولی جرات انجام آن را ندارند.

وی بیان کرد: دشمنان نظام انقلاب اسلامی با برنامه‌های نظام اسلامی موافق نیستند و برای اجرا نشدن این برنامه‌ها دست به هر حربه‌ای می‌زنند.

داوودی اضافه کرد: به لطف خدا و رهبری مقام عظمای ولایت و همچنین مدیران توانمند نظام و بسیجیان و ارتشیان دشمن تاکنون نتوانسته و جرات نداشته‌اند که کوچک‌ترین تهاجمی به نظام را انجام دهند و همیشه در این زمینه با شکست مواجه شده‌اند و این‌ها همه نشان از اقتدار نظام است.

معاون فرمانداری بروجرد تصریح کرد: دشمنان همیشه سعی دارند که کشور ایران را به زانو درآورند، ولی تاکنون موفق به این کار نشده‌اند و در شرایط اقتصادی کنونی کشور و فشارهایی که به مردم وارد می‌شود، با تدبیر مسئولان و مدیران از این برهه نیز عبور خواهیم کرد و نظام و کشور را بیمه می‌کنیم.

وی یادآور شد: دشمن همیشه در کمین نظام است و ما باید آمادگی لازم را داشته و برنامه آنان را رصد کنیم.

معاون فرمانداری بروجرد گفت: با توجه به دستور مقام معظم رهبری و مصوبات مجمع  تشخیص مصلحت نظام، قرار است که در سطح  کشور دستگاه‌ها در راستای پدافند غیرعامل فعال باشند و دستورالعمل‌هایی را اجرا کنند.

داوودی خاطرنشان کرد: پدافند غیرعامل تدابیری است که با به کارگیری آنها در طراحی و ساخت تاسیسات، توان دفاعی را در زمان بحران افزایش و پیامدهای بحران را کاهش داده و امکان بازسازی مناطق را با هزینه کم و در فرصتی کوتاه فراهم می‌کند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول