اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

کسب رتبه عالی جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد در طرح راهنمایی مسافران نوروزی

خبرگزاری فارس: معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد از کسب رتبه عالی این استان در کشور در طرح ملی راهنمایی میهمانان و مسافران نوروزی امسال خبر داد.

کسب رتبه عالی جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد در طرح راهنمایی مسافران نوروزی

مسعود مثنوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد در طرح ملی راهنمایی میهمانان و مسافران نوروزی سال‌جاری در کشور رتبه عالی را کسب کرد.

وی گفت: در آخرین ارزیابی جمعیت هلال‌احمر کشور که هفته جاری اعلام شد جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد توانست یکی از چهار استان برتر کشور در طرح راهنمایی میهمانان و مسافران نوروزی شود.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز امسال 400 هزار گردشگر و میهمان نوروزی از خدمات جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد بهره بردند، تصریح کرد: طرح نوروزی امسال نسبت به سال‌های گذشته تفاوت‌های ویژه‌ای داشت.

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد افزود: در ستادهای هلال‌احمر این استان در ایام نوروز سال‌جاری از طلاب برای تبیین مسائل شرعی و دینی به گردشگران و میهمانان نوروزی نهایت بهره برده شد.

مثنوی، توزیع 200 هزار بروشور، ‌CD، هدایای فرهنگی و نقشه‌های مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد را از دیگر اقدامات جمعیت هلال‌احمر این استان در تعطیلات نوروزی امسال برشمرد و خاطرنشان کرد: خیمه‌های نماز با حضور طلاب در ستادهای راهنمایی این جمعیت برگزار شد.

وی گفت: از سوی معاون ریاست‌جمهوری و ریاست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور از خادم برتر نماز جمعیت هلال‌احمر کشور که مربوط به کهگیلویه و بویراحمد بود نیز تقدیر شد.

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول