اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات رقابت مهر هلال احمر در اصفهان

45 مدال رقابت مهر بر گردن خواهران هلال احمری آویخته شد

خبرگزاری فارس: 45 مدال مسابقات کشوری رقابت مهر بر گردن خواهران شرکت کننده از جوانان جمعیت هلال احمر کل کشور آویخته شد.

45 مدال رقابت مهر بر گردن خواهران هلال احمری آویخته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی هلال احمر استان اصفهان، در مراسم اختتامیه بیست و چهارمین مسابقات کشوری رقابت مهر که در اردوگاه شهید بهشتی اصفهان برگزار شد، به 45 نفر از برگزیدگان در مسابقات لوح تقدیر به همراه مدال و جوایز نقدی پرداخت شد که از این 45 مدال 15 مدال طلا، 15 نقره و 15 برنز بر گردن جوانان هلال احمر آویخته شد.

بیست و چهارمین دوره مسابقات کشوری رقابت مهر با حضور یک هزار و 100 شرکت‌کننده در دو گروه خواهر و برادار به میزبانی استان اصفهان در حال برگزاری است که در این دوره از مسابقات جوانان سازمان جمعیت هلال احمر ویژه خواهران از روز شنبه ششم آبان ماه در اردوگاه شهید بهشتی پذیرش شدند و در دو روز در رشته‌های حفظ و قرائت قرآن کریم، زبان انگلیسی، اسکان اضطراری، حمل مصدوم و کمک‌های اولیه به رقابت با یکدیگر پرداختند.

شب گذشته در مراسمی با حضور مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان، رئیس سازمان جوانان هلال احمر و معاون جوانان و دانشجویی سازمان جوانان هلال احمر و دیگر عوامل برگزار کننده نفرات برگزیده اعلام و جوایز آنها اهداء شد.

در این مراسم که تمامی جوانان خواهر از جمعیت هلال احمر 32 استان به همراه سرپرستان، مربیان و داوران این دوره از مسابقه شرکت داشتند در محیطی شاد با برنامه‌ها همراهی و وعده‌های خوبی را از رئیس سازمان جوانان هلال احمر دریافت کردند.

بیست و چهارمین دوره مسابقات کشوری رقابت مهر با شرکت کنننده‌های برادر از جوانان جمعیت هلال احمر همچنان ادامه دارد و در دو روز 10 و 11 آبان ماه سال جاری در تیم‌ها و گروه‌های مشخص شده به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول