اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آینده‌ای نزدیک

103 شهردار اصفهان عضو داوطلب جمعیت هلال‌احمر می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون داوطلبان جمعیت هلال‌احمر اصفهان گفت: در آینده‌ای نزدیک 103 شهردار این استان عضو داوطلب جمعیت هلال‌احمر استان می‌شوند.

103 شهردار اصفهان عضو داوطلب جمعیت هلال‌احمر می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان، علیرضا سلیمی صبح امروز در ملاقات با محسن سعید بخش، مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان ضمن پیشنهاد به عضویت درآمدن شهرداران استان اصفهان در جمعیت هلال‌احمر اصفهان اظهار داشت: در طول سال اقدامات و برنامه‌های مختلفی از سوی جمعیت به منظور حمایت و پشتیبانی از مردم مناطق محروم روستایی استان اصفهان به اجرا گذاشته می‌شود.   

وی با اشاره به اینکه برای نخستین بار جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان با دفتر امور شهری و شوراهای استانداری به تعامل و گفتگو نشسته است، ادامه داد: به منظور افزایش همکاری و تعاملات دو دستگاه این ملاقات صورت گرفت.

در این دیدار ضمن اینکه محسن سعید بخش عضو داوطلب جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان شد مقرر گردید در آذرماه امسال به مناسبت روز داوطلب همایشی به منظور عضویت شهرداران استان در این جمعیت برگزار شود.

مدیر کل دفتر امور شهری شوراهای استانداری اصفهان نیز در این ملاقات پیشنهاد طرح ساخت پد هلیکوپتر و ساخت سوله را در مناطق مختلف اصفهان از سوی جمعیت هلال‌احمر استان را داد.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول