اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جوانان هلال احمر خبر داد

برگزاری 31 کنگره علمی و امدادی توسط هلال احمر

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جوانان هلال احمر کشور از برگزاری 31 کنگره علمی خبر داد و گفت: این کنگره‌های در ادامه شش کنگره علمی است و بخش علمی و امدادی قوی‌تر از گذشته در کنار دیگر برنامه‌های سازمان پیش رفته است.

برگزاری 31 کنگره علمی و امدادی توسط هلال احمر

محمد جعفریان در مراسم اختتامیه بیست و چهارمین مسابقات کشوری رقابت مهر ویژه خواهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: این دوره از مسابقات رقابت مهر بر اساس استانداردها و نکات اصولی جهانی برگزار شد و در داوری‌ها نیز هیچ اعمال سلیقه‌ای دخیل نبوده است.

وی با اشاره به اهداف برگزاری مسابقات مهر در میان جوانان جمعیت هلال احمر در کشور تصریح کرد: یکی از این هدف‌ها هدایت جوانان به سمت امدادی شدن است و این در واقع خواسته‌ای است که در این مسابقات دنبال می‌شود.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر ادامه داد: زمانی که مسابقات مهر در 500 شهر و در 32 استان و امروز چکیده‌ای از آن امروز در استان اصفهان برگزار شود، به طبع آمادگی جوانان برای روزهای سخت را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه کشور ایران جز کشورهای پر حادثه است، و اختصاص 30 درصدی اخبار روزانه رسانه‌ها به حوادث مؤید این امر است، اضافه کرد: وجود چنین شرایطی از قدیم در کشور ما بوده و اکنون با برخورداری از نسل آگاه‌تر و داناتر برای مواجه با حوادث نسبت به اجدادمان به واقع شعار هر خانه ایرانی یک جوان امدادگر را به یک اعتقاد قلبی مبدل می‌کند.

جعفریان افزود: نه تنها از نظر ما بلکه به اعتقاد مراجع تقلید جوانان هلال احمر جزو جوانان برتر کشور هستند چرا که دیگران را بر خود ترجیح می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه چند روز دیگر سازمان جوانان جمعیت هلال احمر به 65 سالگی می‌رسد، تاکید کرد: اخبار خوبی را برای جوانان در آن روز اعلام می‌کنیم و از آن جمله 10 درصد تخفیف ویژه برای کارت جوانان سازمان جمعیت هلال احمر در کل کشور در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از برگزاری 31 کنگره علمی خبر داد و تصریح کرد: این کنگره‌های در ادامه شش کنگره علمی است و بخش علمی و امدادی قوی‌تر از گذشته در کنار دیگر برنامه‌های سازمان جوانان که شامل برنامه‌های تفریحی، آموزشی امدادی و فرهنگی اجتماعی است، پیش رفته است.

* مداخلات اجتماعی و فرهنگی در حوادث به جوانان هلال احمر سپرده شد

وی از در اختیار قرار دادن سالن‌های ازدواج به صورت رایگان برای اعضای جوانان سازمان جمعیت هلال احمر خبر داد و گفت: با دو فدراسیون غریق و نجات و شنا نیز قراردادی نوشته شده تا جوانان آموزش‌های امدادی را فراگیرند و در کل بازسازی سالن‌های ورزشی از سال گذشته آغاز شده و در ساخت 12 اردوگاه در دست ساخت نیز رعایت می‌شود.

جعفریان تاکید کرد: پس از تصمیم شورای عالی جمعیت هلال احمر کلیه مداخلات اجتماعی فرهنگی در تمامی حوادث رخ داده در کشور به عهده جوانان جمعیت هلال احمر است که این نشان‌دهنده نیات پاک این جوانان است.

انتهای پیام/صا10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول